Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگانهای ارتش سوریه با پشتیبانی آتش توپخانه محل اختفاء و مواضع تک تیراندازان گروههای تروریستی وابسته به داعش در روستای «تل عثمان» و مناطق مجاور آن در حومه شمالی استان «حماه» را هدف قرار دادند که در این حمله، شمار زیادی از تروریستها به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.

گزارشگر سانا می گوید که یگانهای ارتش سوریه روز دوشنبه با مشاهده حفر تونل توسط بولدوزرها و احداث سنگر به دست تروریستهای وابسته به «جبهه النصره» در روستای «الزکاء» در شمال غربی استان «حماء»، مواضع این تروریستها را مورد حمله قرار دادند که در پی آن شمار زیادی از تروریستها از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در مناطق جنوبی استان «ادلب»، یک یگان ارتش سوریه مواضع تروریستهای «جبهه النصره» در حومه روستای «الخووین« را هدف حمله قرار دادند که این حمله، تروریستها متحمل تلفات سنگینی شدند.

همچنین یگانهای ارتش سوریه با اجرای عملیاتهای نظامی علیه اعضای باقیمانده گروه تروریستی داعش در (صحرای) «البادیه» سوریه مناطق جدیدی را در این استان میان دو شهر «حمص» و «دیر الزور» آزاد کردند.

این گزارشگر سانا اشاره کرد که یگانهای ارتش سوریه با انهدام وسائل نقلیه و تسلیحات تروریستهای داعش در منطقه حائل میان دیر الزور و حمص، حلقه محاصره را بر تروریستها تنگ تر کرده اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از هدف قرار گرفتن مواضعی در شمال سرزمین‌های اشغالی از خاک لبنان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه المیادین در این باره گزارش داد که مواضعی در منطقه «الجلیل علیا» در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف مستقیم حمله از خاک لبنان قرار گرفتند.

رسانه‌های عبری نیز گزارش دادند که آژیر‌های خطر در چند شهرک صهیونیست‌نشین به صدا درآمده است. این رسانه‌ها از حملات موشکی سنگین به «کریات شمونه» و اطراف آن در اصبع جلیل خبر دادند.

طبق گزارش این رسانه‌ها، در این حملات حدود ۴۵ موشک «کاتیوشا» به سمت مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و کریات شمونه پرتاب شده است.

کانال ۱۲ عبری زبان مدعی رهگیری تعدادی از این موشک‌ها شد.

دیگر خبرها

  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل