Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@01:57:42 GMT

کمک ۵,۵ میلیارد تومانی حامیان به ایتام

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۸۴۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، محمد مهدی ملاکی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام با هدف حمایت از کودکان بی سرپرست و نیازمند اجرا می‌شود افزود: این طرح انسان دوستانه از موفق‌ترین طرح‌های کمیته امداد است که در آن حامیان نیکوکار حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و غیر یتیم را بر عهده می‌گیرند و ماهانه مبلغی را به حساب آنها واریز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همکاری خوب حامیان نیکوکار با کمیته امداد و ارائه خدمات به فرزندان ایتام و نیازمند خاطرنشان کرد: تاکنون ۹ هزار و ۳۵۸  حامی فعال و نیمه فعال در استان جذب شده که در طول سال به فرزندان ایتام و محسنین کمیته امداد خدمات ارائه می دهند.

 رئیس اداره اکرام کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: از ابتدای امسال تا ۱۵ شهریور حامیان نیکوکار 5.5 میلیارد تومان به 6 هزار و ۱۶۶ فرزندان معنوی ایتام و محسنین کمک کرده‌اند.

وی با تاکید بر ساخت سرپناه ویژه مددجویان کمیته امداد اضافه کرد: کار ساخت هزار واحد مسکن روستایی در سراسر استان آغاز شده که ۵۰ درصد از هزینه ساخت این واحد ها  راکمیته امداد و ۵۰ درصد دیگر توسط سایر دستگاه ها به ویژه سپاه و خیران تامین می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کمک نیکوکاران حامیان ایتام کمیته امداد استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند