Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@22:37:27 GMT

صدور مجوز برای ۴۶۰ ایستگاه صلواتی و ۲۳۰ خیمه در شهر

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۹۸۷۲

صدور مجوز برای ۴۶۰ ایستگاه صلواتی و ۲۳۰ خیمه در شهر

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در سطح شهر اصفهان از زمان آغاز فرایند صدور مجوز برای برگزاری مراسم‌های عزاداری امام حسین(ع)، بیش از ۴۶۰ ایستگاه صلواتی ، ۲۳۰ خیمه و ۲۲۰ بنر اطلاع رسانی در سطح شهر برپا شده است.

غلامرضا ساکتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سالهای گذشته هیئت‌ها و متولیان تکایا که درخواست برگزاری مجالس عزاداری آقا اباعبدالله الحسین(ع) داشتند باید ابتدا به اداره کل روابط عمومی شهرداری اصفهان و معاونت خدمات شهری مراجعه و پس از دریافت مجوز به مناطق ۱۵ گانه مراجعه می‌کردند، اما امسال جلسات متعددی در این زمینه برگزار و با تشکیل ستاد محرم مقرر شد نمایندگان معاونت خدمات شهری و روابط عمومی شهرداری اصفهان در سازمان تبلیغات اسلامی مستقر و فاصله سه اداره به دو اتاق مجاور، کوتاه و مجوزها صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هماهنگی برای حمل پسماندهای تر و خشک تولید شده به صورت مستمر در طول شبانه‌روز، توزیع کیسه و مخزن برای پسماندهای تر و سبد بازیافت برای جمع‌آوری پسماندهای خشک در محل‌های برگزاری مجالس عزاداری از جمله برنامه‌های شهرداری در ایام ماه محرم است.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به فعالیت کمیته‌های نظارتی اظهارکرد: کمیته نظارت بر ایستگاه‌های صلواتی متشکل از سازمان تبلیغات، شهرداری، آتش‌نشانی، پلیس امنیت، پلیس راهور تشکیل شده تا این ایستگاه‌ها مشکلاتی برای مردم ایجاد نکنند و در صورت بروز مشکل تذکرات لازم اعلام و مسایل در اسرع زمان رفع شود.

وی در خصوص برگزاری مسابقه عکاسی «نذر پاکیزگی» که از ۲۰ شهریورماه آغاز شده و تا ۲۰ مهرماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: این مسابقه همراه با جوایز ویژه با موضوع پاکیزگی شهر در ایام سوگواری شامل رفت و روب و نظافت شهری، تفکیک پسماند تر و خشک، پرهیز از یکبار مصرف‌ها و ایستگاه‌های صلواتی سبز برگزار شده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ مهرماه از طریق ایمیل به نشانی  esfpasmand۹۷@gmail.com ارسال کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان عزاداری و سوگواری اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه‌ای موضوع مجاز بودن وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به ثبت سفارش ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از (۵) سال و با تخفیف ۵۰ درصدی در سود بازرگانی، به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به مسافران اربعین حسینی را ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه خطاب به وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی آمده است: هیأت وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۲/۹ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی صنعت معدن و تجارت و کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی و در اجرای بند (ث) تبصره (۱۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور تصویب کرد:

۱- به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به زائرین و مسافرین اربعین حسینی ثبت سفارش واردات (۲۰۰۰) دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از (۵) سال با تأیید وزارت راه و شهرسازی و تأیید تأمین قطعات و وجود شبکه خدمات پس از فروش توسط وزارت صنعت معدن و تجارت و تطابق با استاندارد کارخانه سازنده در زمان ساخت خودرو مجاز است.

۲- سود بازرگانی هرگونه واردات اتوبوس که با تأیید وزارت کشور جهت جا به جایی مسافرین اربعین حسینی استفاده می‌شود مشمول پنجاه درصد (۵۰) تخفیف است. دستورالعمل نحوه اجرای این بند توسط وزارت کشور و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه و ابلاغ می‌شود.

کد خبر 6098075 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان پارس آباد صحت ندارد
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • برپایی ایستگاه صلواتی در شب شهادت امام صادق (ع) توسط مردم بردسکن