Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه، موکب های اربعین حسینی را با برنامه های مدون و منسجم فرهنگی برپا می کنند.

مصطفی قبادی سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به اولین نشست ستاد اربعین به ریاست حجت الاسلام دکتر حبیب رضا ارزانی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و با حضور استان های میزبان زائران اربعین حسینی در تهران، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ایجاد موکب های فرهنگی در اربعین حسینی یکی از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در ستاد اربعین کانون های مساجد کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به حرکات مزبوحانه رسانه های معاند برای ایجاد تفرقه میان ملت های دوست و برادر ایران و عراق، گفت: به منظور ایجاد وحدت و برادری هر چه بیشتر میان دو ملت، موکب های کانون های مساجد با مشارکت جوانان ایرانی و عراقی در مسیر راهپیمایی عظیم اربعین حسینی برپا خواهد شد.

 

قبادی، از تدوین برنامه های اثرگذار، مدون و منسجم فرهنگی و هنری برای زائران خبر داد و اظهار کرد: برپایی موکب های مشترک ایران و عراق که نماد وحدت، اتحاد و برادری دو کشور است با حضور فعال کانون های فرهنگی هنری صورت می گیرد تا از این طریق بتوانیم پیام کانون های مساجد و افکار مسجدی خود را منتشر کنیم.

 

وی ابراز کرد: تمرکز ما در موکب های اربعین بر کارهای فرهنگی و هنری است و در همین راستا اعتقاد داریم که تبلیغات موثرترین ابزار برای انتقال فرهنگ است لذا فضاسای و تبلیغات محیطی را به عنوان بخش مهمی از کار در دستور کار خود داریم.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، از حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه به منظور ایراد سخنرانی در این موکب ها خبر داد و گفت: برپایی کرسی های تلاوت از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در این موکب ها است.

 

وی برگزاری مسابقه عکس اربعین در دو بخش حرفه ای و آماتور، برپایی ایستگاه کودک و نوجوان، مسابقه دلنوشته و خاطره نویسی اربعین را از دیگر برنامه های موکب های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برشمرد.

 

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم شیرخوارگان حسینی اردبیل عزاداری امام حسین ع دفاع مقدس عزاداری محرم شیرخوارگان بیرجند روزنامه های ورزشی رویکرد فرهنگی موکب اربعین زائران اربعین حسینی کانون مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی

دریافت 160 MB کد خبر 6092616

دیگر خبرها

  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا