Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:59:16 GMT

مهار سفید بالک‌ها یک اقدام ارزشمند است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۰۸۲۱

مهار سفید بالک‌ها یک اقدام ارزشمند است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود میر لوحی در هشتاد و هفتمین جلسه شورا گفت: امروز می خواهم به جای تذکر، تقدیر از مجموعه شهرداری داشته باشم.

وی ادامه داد: امسال اقدامات موثری را مجموعه شهرداری، مناطق، نواحی، سازمان بوستان ها، پیمانکاران و کارگران انجام دادند و زحمت جدی متحمل شدند و مطالعات صحیحی در زمینه مهار سفید بالک ها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میر لوحی افزود: امروز به وضوح مشاهده می کنیم جمعیت این آفت کاهش پیدا کرده و این نشان از اقدام ارزشمند مدیریت شهری در این زمینه است و امیدواریم این تدابیر و این برنامه ها در سالهای آتی دقیقتر و علمی تر در راستای اصول و اصلوب حفظ محیط زیست ادامه یابد.

 میر لوحی همچنین اظهار داشت: در این راستا جا دارد از کمیسیون سلامت شورا نیز مراتب تقدیر و تشکر در این خصوص ابراز دارم.   

کد خبر 4406620 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: سفید بالک شورای شهر تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش ترافیک پلیس راهور ماه محرم سازمان محیط زیست محسن هاشمی شهر تهران سرهنگ نادر رحمانی بیمه سازمان بیمه سلامت سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات

مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: سهم سازمان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور از محل ارزش گمرکی کالا‌های وارداتی از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تاکنون پرداخت نشده و باتوجه به مشکلات و کاهش درآمد شهرداری‌ها نیازمند سریع پرداخت سهم سازمان هستیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ‌امید کاظمی؛ مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اشاره به جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: در هفته جاری جلسه‌ای در کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در خصوص بررسی نحوه اجرای مواد 38، 39 و 42 قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور دستگاه‌های زیربط برگزار شد.

مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: با توجه به پیگیری‌های کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در خصوص عدم پرداخت سهم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مقرر شد موضوع مجدداً از طریق همین کمیسیون جهت پیگیری در دستور کار قرار بگیرد.

شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند

وی خاطرنشان شد: سهم سازمان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور از محل ارزش گمرکی کالا‌های وارداتی از نیمه دوم سال 1401 تاکنون پرداخت نشده و باتوجه به مشکلات و کاهش درآمد شهرداری‌ها نیازمند سریع پرداخت سهم سازمان هستیم.

کاظمی اظهار کرد: برنامه دولت حمایت و توانمند‌سازی شهرداری‌ها از طریق کمک به اعتبارات شهرداری و تأمین مورد نیاز ماشین آلات است که با تدابیر صورت گرفته اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

مشاور سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در پایان گفت: باتوجه به جلسات کارشناسی و پیگیری‌های صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی، ‌امیدواریم مشکلات منابع پایدار درآمدی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مرتفع شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است
  • ب ام و E24 635csi ؛ این کد در مجموعه باواریائی ها بسیار ارزشمند است(+عکس)
  • ب ام و E24 635csi ؛ این کد در مجموعه باورایائی ها بسیار ارزشمند است(+عکس)
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند