Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@00:22:33 GMT

عاملان حمله به طلبه مشهدی شناسایی و مجازات شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۰۸۹۲

عاملان حمله به طلبه مشهدی شناسایی و مجازات شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر ظهر سه شنبه با صدور پیامی درگذشت طلبه مشهدی را تسلیت گفت و اظهارکرد:آنچه در قضیه مضروب شدن و شهادت این طلبه بزرگوار باعث نگرانی و تاسف است، عدم اقدام سریع و قاطع دستگاه‌های ذی ربط در شناسایی و بازداشت سریع و قاطع ضارب ایشان است.

وی افزود: انتظار می رفت در طول این مدت به سرعت عوامل این جنایت شناسایی و معرفی شوند که متاسفانه تا به حال صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط  همه را به هوشیاری در برابر توطئه ای که این عزیزان را هدف گرفته دعوت می‌کنم.‌

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بدون شک دشمن با شناختی که از روحانیت انقلابی به عنوان پناهگاه مردم و افشاگر چهره منافقین و دشمنان انقلاب دارد، تلاش می کند تا روحانیت انقلابی را با این اقدامات بزدلانه منفعل کند که با هوشیاری مسئولان حوزه علمیه به این هدف شوم خود نخواهد رسید.

پژمانفر بیان گفت: همچنین با توجه به موقعیت خاص  مشهد از جهت زیارت پذیری و حضور انبوه عاشقان ولایت از ملیت ها و اقوام مختلف در این شهر مقدس، چند صباحی است که دشمن از راه های مختلف در صدد ناامن نشان دادن مشهد و مشوش کردن اذهان در خصوص ماهیت مذهبی و انقلابی این شهر است که اقدامات جدی و قاطع مسئولان را مطالبه می کند. 

وی تاکید کرد:از همه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی ذی ربط قاطعیت و تسریع در شناسایی و مجازات عاملان این حادثه را انتظار داریم.

کد خبر 4406667

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مشهد نصرالله پژمانفر ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد گرگان شهرکرد شیراز مراسم عزاداری مجلس شورای اسلامی بیرجند خرم آباد احتکار خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژوهشگران مشهدی موفق به تولید ماده اولیه داروها شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قدیمی، یک پژوهشگر اظهار کرد: در شرکت دانش بنیان روی مواد اولیه دارویی انواع داروها مانند «استامینوفن، وازراتان، متالازین، بیزوپرولول، ید پتاسیم, ید فوق خالص» کار شده است، این محصولات همگی ایرانی بوده و برای پیشرفت در برنامه‌های پیش رو نیازمند تأمین مالی است.

این پژوهشگر ادامه داد: مواد اولیه این داروها از پیش ماده پیروشیمی تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت شرکت شیمی بویان از سال ۱۳۹۷ آغاز شده است، بیان کرد: در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم تا بتوانیم ابتدا نیاز مالی را تأمین کرده و سپس محصول با کیفیت ایرانی به تعداد بالا تولید نمائیم.

قدیمی تاکید کرد: هم اکنون محصول تولیدی فقط در داخل مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه بازار صادرات و سایت این مجموعه فعال است، می‌توانیم با حمایت مسؤولان زمینه تولید و صادرات بیش از پیش را فراهم سازیم.

کد خبر 6099802

دیگر خبرها

  • ساخت و بازسازی ۲ هزار قلم قطعات نیروگاهی به‌ دست متخصصان مشهدی
  • تاکسیران امانت‌دار مشهدی ۳ میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند
  • پژوهشگران مشهدی موفق به تولید ماده اولیه داروها شدند
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • ریشه پیوند دانشگاه با جامعه در عملیاتی کردن دستاوردهای علمی است
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • حضور طلبه ها در منطقه سیل زده کرغند