Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، فرماندار قصرشیرین درحاشیه این مراسم گفت: هزینه اجرای این طرح ۳۰۰ میلیون تومان است که به دنبال آن ۴۲ واحد گلخانه‌ای مجتمع شهید دکامی زاده قصرشیرین گازرسانی می‌شود.
مرادعلی تاتار افزود: این شهرستان مرزی با دارا بودن ۱۵ هکتار گلخانه، سالیانه یک هزار و ۴۳۵ تن انواع محصولات گلخانه‌ای تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مجموع درآمد حاصل از فروش محصولات گلخانه‌ای قصرشیرین را ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در سال اعلام کرد و گفت: تا پیش از این در سطح گلخانه‌های قصرشیرین کشت صورت نمی‌گرفت و متروکه بود که با تلاش و فعالیت شبانه روزی و کمک‌های سازمان جهاد کشاورزی، اکنون شاهد فعالیت گلخانه‌ها در این شهرستان مرزی هستیم.
مدیر جهاد کشاورزی قصرشیرین نیز گفت: در گلخانه حدود ۱۰ برابر فضای آزاد، محصول تولید می‌شود و هم اکنون بیشترین سطح گلخانه‌های استان کرمانشاه در این منطقه مرزی قرار دارد که این خود یک ظرفیت مناسب در بخش اقتصادی و همچنین اشتغال محسوب می‌شود.
مراد محمودیان فر بیان کرد: به دلیل ویژگی‌های آب و هوایی، قصرشیرین مستعدترین منطقه استان کرمانشاه برای کشت محصولات گلخانه‌ای است و به همین علت نیز تاکنون سرمایه گذاری خوبی در این بخش صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قصرشیرین گلخانه گازکشی فرماندار قصرشیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه

صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده با آغاز برداشت گندم از مناطق گرمسیری خرید تضمینی این محصول از طریق مراکز خرید وابسته به تعاون روستایی آغاز شد و تاکنون ۷۲ تن گندم از کشاورزان شهرستان قصرشیرین خریداری شده است.

صفایی افزود: هر ساله شبکه تعاونی‌های روستایی با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات خود نسبت به خرید تضمینی گندم بصورت مباشرتی اقدام می‌کند.

مدیر تعاون روستایی استان گفت: همزمان با خرید گندم، ۵۳ تن کلزا نیز از کشاورزان خریداری شده است.

صفایی اظهار داشت: همه مراکز خرید نسبت به تجهیز، اخذ استاندارد باسکول‌ها و تعمیرات مورد نیاز اقدام کرده اند و در دورترین نقاط استان نیز تجهیز و آماده سازی شده اند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • فعالیت سامانه بارشی حاکم بر کرمانشاه در روز جمعه تشدید می‌شود
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان