Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:34:46 GMT

شرکت خدماتی سرویس مدارس در گناوه فعال شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۱۲۴۶

شرکت خدماتی سرویس مدارس در گناوه فعال شود

گناوه- ایرنا- فرماندار گناوه گفت: به منظور خدمات دهی و رفاه دانش آموزان باید شرکت خدماتی سرویس رفت و آمد دانش آموزی طبق بخشنامه دولت با همکاری دستگاه های مرتبط هرچه زودتر راه اندازی و فعال شود.

به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک این شهرستان افزود: با وجود اینکه در جلسه شورای ترافیک آموزش وپرورش تاکنون چندین بار برای فعال شدن شرکت خدماتی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان مصوبه اتخاذ شده اما به مرحله اجرا نرسیده که از شهرداری و شورای اسلامی شهر انتظار همکاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مصوبه های شورای ترافیک باید اجرایی و تاحصول نتیجه پیگیری شود، گفت: باتوجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم، این نشست برگزار شده است.
فرماندارگناوه اظهارداشت: در ساماندهی سرویس های مدارس، نظارت و بکارگیری خودروهای مجاز رانندگان دارای صلاحیت و گواهینامه مدنظر قرار گیرد.
وی گفت: دستگاه های مرتبط از جمله پلیس راهور با رانندگانی که حادثه می آفرینند طبق قانون برخورد کنند.
پاک نژاد از شهرداری های گناوه وریگ خواست تا نسبت به زیباسازی، پاکسازی و خط کشی معابر در سطح شهر بویژه روبروی مدارس تا قبل از شروع سال تحصیلی اقدام کنند.
فرماندار گناوه افزود: شهرداران گناوه و ریگ ملزم به حضور در جلسه شورای ترافیک هستند و در صورت حضور نداشتن در منطقه به فرمانداری اطلاع دهند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با جمعیت 103 هزار نفر دارای 18 هزار دانش آموز است.
6164/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي شوراي ترافيك سرويس مدارس گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اجتماعی کشور


دیگر خبرها

  • تعیین شهریه مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • جلسه شورای اجتماعی کشور
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان