Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل-ایرنا- مدیر اموزش وپرورش خلخال گفت: ارایه مدرک تحصیلی از سوی اولیای زیر 50 سال دانش آموزان در هنگام ثبت نام فرزندان خود به مدرسه اجباری است.

به گزارش ایرنا، سخاوت بیرامی سه شنبه در جلسه شورای پشتیبانی نهضت سواد اموزی خلخال افزود: این اقدام با هدف دستیابی به اهداف سواد آموزی، شناسایی بی سوادان ونیز تهیه آمار واقعی جمعیت بی سواد منطقه اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به موفقیت های سوادآموزس در این شهرستان بیان کرد: شاخص باسوادی این شهرستان بر اساس آخرین سرشماری 94.8 درصد می باشد و جمعیت بی سواد همچنان در حال کاهش است.
بیرامی اظهار داشت: در سال تحصیلی گذشته 160 سواد آموز در سه مرحله انتقال، تحکیم وسواد آموزی جذب کلاس های نهضت شده اند و 450 میلیون ریال جهت با سوادی این افراد بصورت حق الزحمه وحق بیمه آموزشیاران هزینه شده است.
وی از پوشش 100درصدی دانش آموزان ابتدایی لازم التحصیل در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: بر اساس قوانین جاری کشور هیچ کدام از اولیای فرزندان حق ممانعت از رفتن به مدرسه و ادامه تحصیل فرزند خود را ندارند و اولیایی که به هرعنوان مانع از تحصیل فرزند خود شوند به محاکم قضایی معرفی می شوند.
فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز در این جلسه با تاکید بر همکاری مسئولان برای ریشه کنی بی سوادی گفت: سر شماری سال 95 مبنای برنامه ریزی در عرصه های مختلف از جمله درصد محرومیت منطقه ویا بررسی شاخص با سوادی جمعیت است.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
7119/6019

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نهضت بيرامي خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش آموزان استان درسال تحصیلی جدید با بیان اینکه چنانچه لباس فرم امسال دانش آموزی مرتب و قابل استفاده مجدد در سال تحصیلی جدید باشد افزود: در این صورت اجباری برای خرید و تهیه لباس فرم جدید نیست.
وی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع پوشاک دانش آموزان، هیچ مدیر مدرسه‌ای مجاز نیست با تولید کننده و یا فرد خیاط برای تولید و تهیه لباس فرم دانش آموزان انعقاد قرارد بکند و به اجبار دانش آموز و یا اولیاء آن را به خیاط مورد نظر خود معرفی کند.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • جزئیات نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان + شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند