Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سخاوت بیرامی سه شنبه در جلسه شورای پشتیبانی نهضت سواد اموزی خلخال افزود: این اقدام با هدف دستیابی به اهداف سواد آموزی، شناسایی بی سوادان ونیز تهیه آمار واقعی جمعیت بی سواد منطقه اجرایی شده است.
وی با اشاره به موفقیت های سوادآموزس در این شهرستان بیان کرد: شاخص باسوادی این شهرستان بر اساس آخرین سرشماری 94.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 درصد می باشد و جمعیت بی سواد همچنان در حال کاهش است.
بیرامی اظهار داشت: در سال تحصیلی گذشته 160 سواد آموز در سه مرحله انتقال، تحکیم وسواد آموزی جذب کلاس های نهضت شده اند و 450 میلیون ریال جهت با سوادی این افراد بصورت حق الزحمه وحق بیمه آموزشیاران هزینه شده است.
وی از پوشش 100درصدی دانش آموزان ابتدایی لازم التحصیل در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: بر اساس قوانین جاری کشور هیچ کدام از اولیای فرزندان حق ممانعت از رفتن به مدرسه و ادامه تحصیل فرزند خود را ندارند و اولیایی که به هرعنوان مانع از تحصیل فرزند خود شوند به محاکم قضایی معرفی می شوند.
فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز در این جلسه با تاکید بر همکاری مسئولان برای ریشه کنی بی سوادی گفت: سر شماری سال 95 مبنای برنامه ریزی در عرصه های مختلف از جمله درصد محرومیت منطقه ویا بررسی شاخص با سوادی جمعیت است.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
7119/6019
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت دانش آموزان شاخص مدرسه تحصیلی اولیای رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه‌شنبه در نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی اظهار داشت: در راستای برگزاری این مسابقه بزرگ، اداره آموزش و پرورش از طریق مدیران مدارس تبلیغات لازم را به‌وسیله فضای مجازی به جهت معرفی مسابقه بزرگ کتابخوانی بین دانش آموزان انجام دهند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم بیان داشت: امکان سنجی ایجاد کتابخانه مشارکتی یا پیشخوان کتاب در کمپ ترک اعتیاد بویرات در اسرع وقت و تحت نظارت اداره بهزیستی صورت گیرد.

فرماندار دیلم افزود: دهیاری ها بخشی از بودجه فرهنگی خود را صرف خرید کتب مسابقه کنند و آنها را در اختیار اهالی روستا جهت شرکت در مسابقه قرار دهند.

کد خبر 6093133

دیگر خبرها

  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم