Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع پیکر مرحوم سعید کنگرانی با حضور حداقلی سینماگران برگزار شد. کنگرانی در دوران حیات خود بایکوت شده بود. برخی مدعی شدند که وی ممنوع از کار است، اما در واقع خود سینماگران به وی کاری نمی‌دادند که بایکوت وی از سوی بدنه سینماگران در مراسم تشییع وی نیز خودنمایی کرد.

کیهان نوشت: مراسم تشییع پیکر سعید کنگرانی، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون دیروز دوشنبه ۲۶ شهریور در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته قابل تأمل، جمعیت اندک و حضور کمرنگ اهالی سینما در این مراسم بود. حتی برخی منابع خبری گزارش دادند که مدیران خانه سینما در مراسم تشییع پیکر کنگرانی حضور نداشتند. این درحالی است که معمولا خانه سینما اگر در دوران حیات برای هنرمندان سینما کاری نمی‌کند، حداقل برنامه‌هایی را برای تشییع و ترحیم آنها تدارک می‌بیند، اما گویا همین را هم از سعید کنگرانی دریغ داشتند.

سعید کنگرانی در دوران حیات خود بایکوت شده بود. برخی مدعی شدند که وی ممنوع از کار است، اما در واقع خود سینماگران به وی کاری نمی‌دادند که بایکوت وی از سوی بدنه سینماگران در مراسم تشییع وی نیز خودنمایی کرد. یکی از دلایل کم توجهی بسیاری از سینماگران به کنگرانی، افشاگری‌های وی علیه سینمای دوران طاغوت و آسیب‌هایی بود که سینمای آن دوران به امثال کنگرانی زده بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کنگرانی سینما بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت

روزنامه کیهان به اظهارات احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در باره حجاب واکنش نشان داد.

روزنامه کیهان نوشت: یک نماینده ردصلاحیت شده این دوره از انتخابات بدون فهم فلسفه حجاب مدعی شده اگر نظام ستمشاهی توانست با زور و جبر چادر از سر زنان ما باز کند، اکنون هم می‌توان با الزام قانونی عکس آن را انجام داد.

مقایسه الزام حجاب همراه با اقناع فرهنگی و محترمانه زنان بی‌حجاب در جمهوری اسلامی با رفتارهای مخوف و ضرب و شتم بانوان محجبه توسط رژیم دیکتاتوری پهلوی از مبنا دچار اشکال است. حجاب یک قانون مثبت، سازنده و موافق با فطرت و متضمن کرامت انسانی بانوان است. اما بی‌حجابی و برهنگی درتضاد بافطرت انسان است و نتیجه‌ای جز افزایش خیانت و فساد و فروپاشی کانون خانواده ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لقب‌های تازه کیهان برای 5 چهره سیاسی و فرهنگی کیهان: اعتراض به حجاب بهانه‌ای برای فتنه‌گری در دانشگاه

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • ابتذال در سینما برآیند تقاضا است/ از کیهان بچه‌ها شروع کردم
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • تشدید نگرانی صهیونیست‌ها از بایکوت علمی اسرائیل در جهان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت