Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که همه دوربین‌های طرح ترافیک و ورودی محدوده زوج و فرد به پروژکتور مجهز شدند تا آمادگی زیرساختی برای اجرای طرح ترافیک در نیمه دوم سال و فاز دوم طرح کاهش به حداکثر برسد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، با توجه به افزایش ساعت اجرای طرح ترافیک در سال جاری به ساعت ۱۹ و همچنین ضرورت کنترل ۲۴ ساعته معاینه فنی خودروها از اول آبان‌ماه، با پیگیری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، همه دوربین‌های ورودی و خروجی محدوده طرح ترافیک به پروژکتور مجهز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نصب تعداد نزدیک به 400 پروژکتور بر روی دوربین‌های پیرامونی محدوده طرح، هم‌اکنون در زمان تاریکی هوا نیز امکان تصویربرداری و رصد تردد خودروها در سطح شهر وجود دارد و آمد و شد خودروها و معاینه فنی آنها کنترل خواهد شد.

بر اساس قانون، از روز اول آبان ۱۳۹۷ همه خودروها تنها به شرط داشتن معاینه فنی مجاز به تردد در شهر سطح تهران هستند و این موضوع توسط دوربین‌ها و ماموران پلیس در سطح شهر، به صورت ۲۴ ساعته و حتی در روزهای تعطیل کنترل خواهد شد.

انتهای پیام/4039/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار را شاهد هستیم گفت: تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است‌.

وی افزود: ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا،  آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس را شاهد هستیم. 

او اظهار کرد: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده حرم امام خمینی(ره) گزارش شده است.

محرابی نیا در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان های کرمان و سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟
  • ماجرای حذف طرح زوج و فرد از طرح ترافیک تهران چیست؟
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان