Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:37:49 GMT

کسی نمی تواند در پرونده های قضایی دخالت کند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۲۱۱۱

کسی نمی تواند در پرونده های قضایی دخالت کند

تهران- ایرناپلاس- فرماندار قم در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه طلاب تجمع جنجالی مدرسه فیضیه قم با وساطت سیدابراهیم رئیسی آزاد شده اند گفت: از نظر قانونی کسی نمی تواند در پرونده های قضایی اعمال نظر و دخالت کند.

رضا سیار به ایرناپلاس گفت: بر اساس گزارشی که دادستانی ویژه روحانیت به ما داده است 5 نفر در ماجرای مدرسه فیضیه قم بازداشت شدند که یک نفر بی تقصیر بود و آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه «بنده نیز مانند شما خبر آزادی این افراد را در رسانه ها شنیده ام، افزود: «گزارشی که دادستانی ویژه روحانیت به ما داده برای همان زمانی است که این طلاب دستگیر و بازجویی شدند و بعد از آن گزارشی به ما داده نشده است.

فرماندار قم خاطرنشان کرد:ماجرای مدرسه فیضیه قم در دادگاه ویژه روحانیت در حال رسیدگی است و روال قانونی خود را طی می کند. از نظر قانونی هم کسی نمی تواند در پرونده های قضایی دخالت یا اعمال نظر کند.»

وحید یامین پور از مجریان نزدیک به جبهه پایداری در صداوسیما در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه داستان دستگیری طلاب تجمع پرحاشیه به کجا رسید؛ گفته است که این افراد با مداخله سیدابراهیم رئیسی، دادستان ویژه روحانیت آزاد شده اند.

پیش از این لعیا جنیدی، معاون حقوقی حسن روحانی اتهام این طلاب را تهدید به قتل رئیس جمهوری عنوان کرده بود.

**اداره کل اخبار چندرسانه ای**ایرناپلاس**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي فرماندار قم وساطت رئيسي تجمع فيضيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست

پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و با وجود اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آن ها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت
  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است