Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، ساعد رمضانعلی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت:در سال «تولید داخلی،حمایت از کالای ایرانی» و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دغدغه‌ها و توصیه‌های معظم له، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان پیرامون حمایت از تولید داخل و تولیدکنندگان ایرانی، پویش سراسری دانش آموزان ایران اسلامی در آستانه بازگشایی مدارس با شعار " همکلاسی، امسال فقط کالای ایرانی" را اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در آستانه بازگشایی مدارس بسیاری از خانواده‌ها و دانش آموزان در تکاپوی خرید لباس، کیف و لوازم‌التحریر برای فرزندانشان می‌باشند. برخی از خانواده‌ها قیمت، رنگ و جنس کالا برایشان مهم است اما برای برخی دیگر از خانواده‌ها علاوه بر این مؤلفه‌ها طرح کالا نیز برایشان اهمیت دارد.

رمضانعلی گفت:در همین راستا اعضا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برای ترغیب و تشویق هرچه بیشتر دانش آموزان ایران اسلامی به خرید کالای ایرانی و مصرف تولیدات داخلی این پویش را تشکیل داده اند.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: دانش آموزان ضمن خرید لوازم التحریر ایرانی و سایر تولیدات داخلی با گرفتن عکس از اقلام خریداری شده و ارسال آن به دبیرخانه جنبش دانش آموزی در این پویش سراسری  شرکت خواهندکرد. دانش آموزان  عکس های خود را باسایر دانش آموزان به اشتراک می گذارند و دیگر دانش آموزان را به این مهم، ترغیب می کنند تا سهم هر چه بیشتری در تحقق اقتصاد مقاوتی داشته باشند.

گفتنی است؛ علاقه مندان جهت شرکت در این پویش می توانند عکس های لوازم التحریر ایرانی و تولید داخلی خود را به آدرس Jonbesh.ayandehsazan@mailfa.org.jpg   ارسال نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران اسلامی حمایت از تولید خانواده دانش آموزان روابط عمومی و امور بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده شهرستان زیرکوه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی‌آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وی با عنوان اینکه در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود 60 نفر از داوطلبان علی‌رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان به آزمون برسانند، اما موفق نشدند، افزود: تا ظرف سه هفته آینده آزمون مجدد، اختصاصی برای مناطق سیل زده  از داوطلبان أخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذر خواهی می کنم. 

پورعباس افزود: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، سه هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش آموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا