Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری در دانشگاه‌های اصفهان، علوم پزشکی و صنعتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از اصفهان، زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری در دانشگاه‌های اصفهان، علوم پزشکی، صنعتی اصفهان، دانشگاه اعلام شد.    دانشگاه صنعتی اصفهان:
پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال ۹۷ در دانشگاه صنعتی اصفهان باید به دو صورت اینترنتی و حضوری نسبت به ثبت‌نام در این دانشگاه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  دانشجویان می‌توانند با مراجعه به وبگاه www.golestan.iut.ac.ir و مطالعه راهنمای پذیرش اینترنتی، مراحل پذیرش اینترنتی از جمله اسکن و آپلود مدارک با کیفیت خوب مطابق راهنمای پذیرش و پرداخت‌های اینترنتی را انجام دهند و ضمن گرفتن پرینت‌های مربوطه و به همراه داشتن مدارک مورد نیاز جهت پذیرش حضوری به اداره کل آموزش دانشگاه صنعتی اصفهان مراجعه کنند.
زمان ثبت نام حضوری پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی اصفهان طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه، ۲۵ و ۲۶ و ۲۷ شهریورماه خواهد بود. لازم است جهت رویت ساعت پذیرش به گزارش ۲۶۰ سیستم گلستان (گواهی پذیرش غیر حضوری) مراجعه نمائید.

دانشگاه اصفهان
بنا به اعلام اداره کل امور آموزشی دانشگاه، ثبت نام پذیرفته شدگان ورودی جدید مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان شامل دو مرحله غیر حضوری یا الکترونیکی و حضوری یا تحویل مدارک می‌باشد که لازم است پذیرفته شدگان بر اساس جدول زمان بندی زیر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت نام غیرحضوری (الکترونیکی) و تکمیل اطلاعات در سامانه گلستان دانشگاه به آدرس http://golestan.ui.ac.ir/home از روز شنبه ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ تا روز سه شنبه ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ انجام می‌شود و ثبت نام حضوری (تحویل مدارک) در دانشکده مربوط از روز شنبه ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ تا روز دوشنبه ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ صورت می‌گیرد.
لازم به ذکر است، قطعی شدن ثبت نام دانشجویان ورودی جدید منوط به مراجعه به دانشگاه اصفهان (مسئولین خدمات آموزشی دانشکده‌ها) در روز‌های اعلام شده و تحویل مدارک خواسته شده به مسئولین این بخش‌ها خواهد بود.

علوم پزشکی اصفهان
بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ثبت‌نام اینترنتی کلیه دانشجویان جدیدالورود ورودی مهر و بهمن این دانشگاه شامل اسکن و بارگذاری مدارک تحصیلی طی روز‌های ۲۵ تا ۳۰ شهریورماه از طریق سایت www.edu.mui.ac.ir  انجام می‌شود.

 زمان ثبت‌نام حضوری:

 

 

ثبت نام از رشته های تحصیلی

شنبه

۳۱ /۶ /۹۷

پرستاری ورودی مهر – بهمن

یکشنبه

۰۷/۰۱  /۹۷

از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۷/۳۰

بهداشت حرفه ای- بهداشت عمومی- مهندسی بهداشت محیط -   هوشبری-
 علوم آزمایشگاهی- تکنولوژی پرتوشناسی

دوشنبه

۰۲/  ۰۷ /۹۷

مامائی - اتاق عمل - داروسازی-دندانپزشکی –پروتزهای دندانی

سه شنبه

۰۳  / ۰۷ /۹۷

اعضای مصنوعی- کاردرمانی- فیزیوتراپی- شنوایی شناسی -گفتار درمانی-
مدیریت خدمات بهداشتی-- فناوری اطلاعات سلامت- کتابداری در شاخه پزشکی - تغذیه

  چهار شنبه

۰۴/ ۰۷ /۹۷

پزشکی ورودی مهر – بهمن

 

 شروع کلاس‌ها برای ورودی مهر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از دوشنبه ۲ مهرماه و شروع کلاس‌های ورودی بمن ما ازشنبه ۱۳ بهمن ماه می‌باشد و دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.edu.mui.ac.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه اصفهان دانشگاه صنعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد