Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه مسابقات هاکی نونهالان منطقه‌ای کشور با حضور ۱۰ استان در اراک برگزار شد گفت: اراک مقام نخست مسابقات هاکی نونهالان منطقه‌ای کشور را کسب کرد. ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ استانها مرکزی نظرات

عابد حقدادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به نتایج مسابقه هاکی نونهالان منطقه‌ای کشور اظهار داشت: این مسابقات که با حضور 10 تیم  از استان‌های مرکزی، ایلام، لرستان، قم و همدان  و تعداد  80 ورزشکار با میزبانی هیئت هاکی استان مرکزی در اراک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود در هاکی دو نفر استان ایلام مقام نخست و استان قم دوم شد و در هاکی سه نفره اراک مقام نخست را به دست آورد و استان‌های لرستان و قم به ترتیب دوم و سوم شدند و در مینی هاکی استان همدان مقام نخست را به دست آورد و تیم‌های اراک و قم به ترتیب دوم و سوم شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان  استان مرکزی تصریح کرد: در این بازی‌ها در هاکی سه نفره مهیار محمدی از اراک آقای گل و بهترین بازیکن شد.

حقدادی عنوان کرد: این در حالی است که در مینی هاکی سینا میرزایی از اراک آقای گل شد و در متین زمانی بهترین بازیکن مسابقات مینی هاکی جشنواره فرهنگی ورزشی منطقه چهار از استان همدان شد.

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق مسابقات بوکس نونهالان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پیکار‌های بوکس قهرمانی نونهالان ایران قرار بود از ۲۲ اردیبهشت ماه به میزبانی تهران آغاز شود که برگزاری این رویداد به تعویق افتاد.   زمان جدید برگزاری این مسابقات، متعاقبا از سوی فدراسیون بوکس اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند