Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا - ایرنا - یک خیر مدرسه ساز، 12 دانش آموز کانکس نشین روستای دریابن بخش اسالم تالش را صاحب مدرسه کرد.

گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش تالش حاکی است که مدیر این اداره روز سه شنبه در آئین افتتاح مدرسه خیرساز در روستای دریابن بخش اسالم این شهرستان گفت: این مدرسه به نام رحمت با حدود 78 متر مربع مساحت و با صرف 850 میلیون ریال توسط علی نوری از فرهنگیان و خیران تالش بنا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید مرتضی مختاری افزود: 12 دانش آموز این روستا پیش از این در داخل کانکس به تحصیل علم مشغول بودند و در روزهای سرد زمستان مشکل داشتند.
وی ادامه داد: خوشبختانه خیران در تالش به مدرسه سازی و مدرسه یاری روی آورده اند و این فرهنگ در این شهرستان ترویج یافته است.
بخش اسالم تالش حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد و پیش بینی می شود سال تحصیلی جدید، با حضور 32 هزار دانش آموز در 440 مدرسه شهرستان تالش آغاز شود.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي افتتاح مدرسه اسالم تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اشنویه گفت: در راستای برنامه‌های آموزشی  که به مناسبت بزرگداشت هفته زمین پاک در خانه محیط زیست  شهرستان اشنویه برگزار شد از یک دانش آموز فعال زیست محیطی و حافظ حیات وحش تقدیر به عمل آمد.

 کریم خضری افزود : این دانش آموز با عیدانه‌ های خود یک  یک بال پرنده شکاری شاهین را خریداری کرده و به اداره محیط زیست تحویل داده است که این پرنده در دامان طبیعت رهاسازی شد.

 

دیگر خبرها

  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور