Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@12:54:55 GMT

سرپرست دانشگاه بناب منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۴۴۷۸

سرپرست دانشگاه بناب منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، حسین پیری را به سمت سرپرست دانشگاه بناب منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی با صدور حکمی حسین پیری را به سمت سرپرست دانشگاه بناب منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به پیری آمده است: «با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به‌موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه بناب منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب همه اعضای هیأت علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.»

حسین پیری، متولد ۱۳۵۸ دانش‌آموخته کارشناسی ریاضی محض، کارشناسی ارشد و دکتری آنالیز ریاضی از دانشگاه تبریز است.

وی دانشیار گروه ریاضی دانشگاه بناب است و تاکنون راهنمایی ۱۵ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری را عهده داشته است و بیش از ۶۰ مقاله علمی پژوهشی از وی در مجلات معتبر از جمله مجلات نمایه شده در Isi به چاپ رسیده و یا در همایش‌های علمی ارائه شده است.

پیری در سال‌های ۹۰ تا ۹۴ به‌عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه بناب انتخاب شده و دبیری علمی و اجرایی چندین کنفرانس داخلی و بین‌المللی را برعهده داشته است.

از سوابق اجرایی پیری می‌توان به مدیریت پژوهش و فناوری دانشگاه بناب، معاونت اداری و مالی و ریاست دبیرخانه هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی این دانشگاه اشاره کرد.

وی همچنین در هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی، کارگروه بررسی صلاحیت عمومی و شورای دانشگاه بناب عضویت داشته است.

وزیر علوم در نامه جداگانه‌ای از خدمات کریم عباسیان سرپرست سابق دانشگاه بناب در طول تصدی مدیریت این دانشگاه قدردانی کرده است.

انتهای پیام/4084

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد