Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@20:08:56 GMT

اتوبوس مسافربری در آتش سوخت +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۴۷۸۸

اتوبوس مسافربری در آتش سوخت +تصاویر

ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش‌سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری شخصی در خیابان شهید رجایی (مسیر شمال به جنوب)، روی پل شهید آوینی، ستاد فرماندهی، نیرو‌های عملیات ایستگاه‌های ۹ و ۸۶ را به محل حادثه اعزام کرد.

اکبر فرمانی؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس مسافربری شخصی به طور غیر منتظره حین حرکت در خیابان شهید رجایی، روی پل بزرگراه شهید آوینی طعمه حریق شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، ضمن رعایت نکات ایمنی و ایمن‌سازی با استفاده از چند رشته لوله آبدهی از چند نقطه اقدام به مهار آتش کردند و پس از شعله‌زنی و خاموش کردن کامل آتش‌سوزی مشغول جست‌وجوی محبوسان احتمالی شدند.

فرمانی تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه هیچ فرد محبوس و مصدومی یافت نشد و راننده اتوبوس نیز قبل از شعله‌وری کامل، از خودرو خارج شده و در جای امن حضور داشت.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از پاکسازی کامل خیابان از آثار به جا مانده حادثه و ایمن‌سازی سطح بزرگراه با هماهنگی ستاد فرماندهی به مأموریت خود پایان دادند.  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آتش سوزی اتوبوس مسافربری آتش نشانی حادثه آتش سوزی اتوبوس مسافربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل

رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست از اختصاص و هزینه ۵.۵ میلیارد یورو برای بهبود وضع هوا و کاهش گازهای مشعل در کشور خبر داد.

علی سلاجقه در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه دولت سیزدهم گام‌های اساسی نسبت به رفع دغدغه محیط‌ زیستی مردم برداشته است، بیان کرد: در این دولت تاکنون ۵۴ مشعل خاموش شده و ۵.۵ میلیارد یورو برای بهینه‌سازی سوخت و بهبود وضع هوا اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه روند کاستن از آلودگی هوا به‌واسطه تأسیسات نفتی از جمله پتروپالایشگاه‌ها و پالایشگاه‌های گازی تداوم خواهد یافت، گفت: پارسال کمترین مازوت‌سوزی را در کشور نسبت به سال‌های پیش شاهد بودیم.

گفتنی است رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست چندی پیش با اشاره به اینکه دولت سیزدهم گامی اساسی در موضوع کیفی‌سازی و بهینه‌سازی مصرف سوخت در ۱۰ پالایشگاه کشور برداشته است، تصریح کرده بود: این پالایشگاه‌ها حتی در زمینه کاهش تولید مازوت و گوگردزدایی از فرآورده‌های نفتی نیز در حال اجرای پروژه هستند.

دیگر خبرها

  • نشست زمین و ترکیدگی لوله در خیابان شهیدان کاظمی
  • جو خیابان ورزشگاه شهید وطنی
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر
  • BRT کرج، خوب یا بد؟