Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:58:24 GMT

روحانی اول مهر ماه به نیویورک سفر می کند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۵۱۰۵

روحانی اول مهر ماه به نیویورک سفر می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس جمهور کشورمان برای سخنرانی و تبیین مواضع کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، یکشنبه اول مهر ماه به نیویورک سفر می کند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، ضمن اعلام این خبر افزود: حجت الاسلام حسن روحانی در این سفر علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی، سخنرانی دیگری نیز در اجلاس صلح برای بزرگداشت نلسون ماندلا در صحن عمومی سازمان ملل خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز اسماعیلی جلسه با مدیران ارشد و نخبگان رسانه ای حاضر در نیویورک، نشست با جمعی از نخبگان سیاست خارجی و نیز دیدار با تعدادی از رهبران جوامع اسلامی در آمریکا را از دیگر برنامه های رئیس جمهور در این سفر اعلام کرد.

وی همچنین از مصاحبه با برخی رسانه های بین المللی و نیز برگزاری کنفرانس خبری عمومی در انتهای سفر خبر داد و افزود: دکتر روحانی طی سفر به مقر سازمان ملل با تعدادی از سران کشورهای حاضر در مجمع عمومی، دبیرکل سازمان ملل و نیز برخی روسای سازمانهای بین المللی دیدار و گفتگو خواهد داشت.

به گفته معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته دکتر روحانی عصر چهارشنبه ۴ مهر ماه نیویورک را به سوی میهن اسلامی ترک خواهد کرد.

کد خبر 4406990 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن روحانی سازمان ملل متحد نیویورک ایران مجلس شورای اسلامی وزارت امور خارجه ایران حسن روحانی علی لاریجانی ارتش جمهوری اسلامی ایران سوریه محمد جواد ظریف بهرام قاسمی روسیه رئیس جمهور اسلامی ایران عراق وزارت کشور سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین