Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:11:16 GMT

سکه ثامن رسما اعلام ورشکستگی کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۵۶۶۹

سکه ثامن رسما اعلام ورشکستگی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت سکه ثامن امروز (27 شهریور) در جدیدترین اطلاعیه خود با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام ورشکستگی اعلام کرد: «به اطلاع می‌رساند بنا به استفاده کاربران و تریدرها از ربات‌های غیر مجاز و همچنین کارمند ثامن که به نام شوهر خود معامله می‌کرد به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و.........به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و سودهای غیر متعارف کاربران که به وسیله ربات‌ها و اتو رفرش استفاده شده است، به اطلاع می‌رساند سکه ثامن ورشکستگی خود را اعلام می‌نماید و از امروز فقط کاربران می‌توانند پول‌های خود را بدون دریافت سودهای غیر متعارف  را ثبت درخواست نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران امروز مهلت دارند موجودی خود را به فروش رسانده و درخواست واریز نمایند.»

پیش از این، رییس اتحادیه طلا و جواهر، از صدور دستور پلمب شرکت تجارت الکترونیک ثامن با عنوان سکه ثامن و پیگیری‌های قانونی برای این فروشنده طلا و جواهر در فضای مجازی، رییس پلیس فتای تهران بزرگ نیز از بررسی پرونده سکه ثامن در مراحل اولیه تحقیقات  خبر داد و تاکید کرد که شاکیان پرونده سکه ثامن باید برای شکایت و پیگیری‌های بیشتر به دادسرای جرایم رایانه‌ای مراجعه کنند تا این پرونده با احضار گردانندگان سایت تعیین و تکلیف شود.

بر اساس گفته‌های رییس اتحادیه طلا و جواهر، از نظر اتحادیه این واحد از ابتدا هیچگونه مجوزی برای فعالیت نداشته و در حال حاضر هم اجازه ای برای فعالیت ندارد، البته ظاهرا این واحد در حال حاضر در فضای مجازی در حال فعالیت است، اما از نظر اتحادیه اجازه هیچ‌گونه معامله ای را ندارد و عملکرد این شرکت نیز ممنوع است.

کد خبر 4407020

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه طلا و جواهر سکه سکه ثامن بانک مرکزی ایران وزارت صنعت معدن و تجارت گمرک ایران قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی صادرات غیرنفتی تحریم اقتصادی ایران ایالات متحده آمریکا دلار روسیه بورس تولید نفت محمد شریعتمداری ترخیص کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی

بلک‌شارک که یکی از برند‌های زیرمجموعه‌ی شیائومی محسوب می‌شود، ساعت هوشمند مقاوم جدیدی به‌نام GS ۳ معرفی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ساعت فوق مقاوم GS ۳ به صفحه‌نمایش اولد ۱٫۴۳ اینچی ۶۰ هرتزی و دکمه‌ی چرخان مجهز است. حداکثر روشنایی نمایشگر به ۶۰۰ نیت می‌رسد و پوششی از جنس شیشه‌ی گوریلا گلس از آن محافظت می‌کند.

ساعت هوشمند GS ۳ بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی را پوشش می‌دهد و توانایی اندازه‌گیری ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را دارد. جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی می‌تواند کیفیت خواب کاربران را پایش کند.

ساعت GS ۳ از GPS داخلی استفاده می‌کند و تا فشار پنج اتمسفر (عمق ۵۰ متری) در برابر نفوذ آب مقاومت دارد. ساعت هوشمند مورد بحث موفق به کسب گواهی IP ۶۹ K شده و حتی برای استفاده در محیط‌هایی با دما و فشار آب بالا هم مناسب است.

محصول جدید بلک‌شارک براساس استفاده‌ی هر فرد، واچ‌فیس‌های مخصوصی را به او پیشنهاد می‌دهد. ساعت از هوش مصنوعی بایدو استفاده می‌کند و می‌تواند به‌کمک دستیار صوتی این شرکت به خواسته‌ی کاربران پاسخ بدهد.

ساعت فوق مقاوم GS ۳ از NFC و تماس صوتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند سطح نویز را کاهش بدهد. ساعت نام‌برده برای قرار گرفتن در بین ساعت‌های هوشمند فوق مقاوم، ۱۵ گواهی‌نامه‌ی نظامی مختلف را گذرانده است.

ساعت GS ۳ به‌لطف باتری پرظرفیت و پردازنده‌ی کم‌مصرفش شارژدهی ۲۱ روزه دارد و برای استفاده‌های طولانی‌مدت، گزینه‌ای مناسب به‌حساب می‌آید. قیمت ساعت هوشمند جدید GS ۳ حدود ۷۰ دلار اعلام شده است و این محصول درحال‌حاضر فقط در بازار چین به‌فروش می‌رسد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • اعتماد به سکوهای داخلی در گرو حفاظت از داده های شخصی کاربران
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است
  • علیرضا بیرانوند رسما وارد صنعت مدلینگ شد + فیلم
  • ترکیه رسماً توقف تجارت با اسرائیل را تأیید کرد