Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ بیست و هفتم شهریور ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

روسیه: حمله هوایی اسرائیل باعث سرنگونی هواپیمای روسی شد
روسیه اعلام کرد هواپیمای نظامی این کشور که همزمان با حمله موشکی جنگنده‌های اسرائیلی به لاذقیه ناپدید شد، با شلیک اشتباهی پدافند هوایی سوریه سرنگون شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«عراق جدید» یک عضو اصیل و مؤثر در محور ایران
رأی الیوم در گزارشی با اشاره به انتخاب رئیس جدید پارلمان عراق، انتخاب محمد الحلبوسی را نشانه مثبتی برای تحولات منطقه دانست.

 

دختران نیجریه‌ای قربانی باند‌های قاچاق انسان/ بهره‌برداری جنسی در ازای مهاجرت به اروپا!
هشتاد درصد از دختران نیجریه‌ای که از طریق مهاجرت و از راه دریا به ایتالیا وارد می‌شوند قربانی بهره‌برداری جنسی می‌شوند.

 

چرا دولت ترامپ عنوان جلسه سازمان ملل درباره ایران را تغییر می‌دهد؟
واشنگتن‌پست در مطلبی به تلاش دولت آمریکا برای تغییر عنوان نشست شورای امنیت که قرار بود موضوع اصلی آن ایران باشد، پرداخت.

 

استقبال گرم کیم جونگ اون از مون جائه این در بدو ورود به پیونگ‌یانگ+ تصاویر
رئیس‌جمهور کره جنوبی در نخستین سفر خود به پیونگ‌یانگ برای برگزاری دیدار سران دو کره، مورد استقبال رهبر کره شمالی قرار گرفت.

 

روستای نابینایان در یمن+ تصاویر
روستای «مهات» واقع در استان لحج یمن ساکنان نابینای زیادی دارد و از ۲۰۰ نفر اهالی این روستا، ۷۰ تن نابینا یا کم‌بینا هستند.

 

بهترین کشور جهان برای افراد سالمند کجاست؟ +نمودار
وبسایت کوآرتز با بررسی عوامل مختلف بهترین کشور جهان برای افراد سالمند را معرفی کرد.

 

شویگو: اسرائیل را مسئول سرنگونی هواپیمای روسی می‌دانیم
وزیر دفاع روسیه در تماسی تلفنی به وزیر جنگ صهیونیستی گفت مسکو این رژیم را مسئول اصلی سرنگونی هواپیمای نظامی روسی در سوریه می‌داند.

 

مقام صهیونیست: باید به طور رسمی از مسکو عذرخواهی کنیم
رسانه‌های اسرائیلی به نقل از یک مقام صهیونیست اعلام کردند تل‌آویو در پی سرنگون کردن هواپیمای روس در بحران قرار دارد.

 

روسیه سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
در پی اقدام غیرمسئولانه رژیم صهیونیستی در سوریه که موجب به سرنگونی هواپیمای نظامی روسی در لاذقیه شد، وزارت خارجه روسیه سفیر این رژیم در مسکو را فراخواند.

 

نقش سازمان سیا در شکل‌گیری پیمان کمپ دیوید
سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) مجموعه‌ای از اسناد محرمانه را درباره نقش این سازمان جاسوسی در شکل‌گیری پیمان کمپ دیوید در چهلمین سالگرد امضای این پیمان منتشر کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که یک هواپیمای شخصی اسرائیلی امروز شنبه در ریاض، پایتخت عربستان سعودی به زمین نشست و اخیرا برای انتقال مقامات ارشد موساد از آن استفاده شده است.

رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی موسوم به «مکان» گزارش داد، فرود هواپیما در آستانه سفر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به ریاض انجام شده است.

بر اساس این گزارش، این هواپیما امروز از فرودگاه بن گوریون برخاسته و در امان پایتخت اردن به طور موقت توقف کرده و از آنجا به مقصد ادامه داده است.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: این احتمال وجود دارد که مقامات ارشد اسرائیلی در این هواپیما حضور داشته باشند تا در مورد عادی سازی مذاکرات با عربستان سعودی گفت‌وگو کنند.

بر اساس این گزارش، این هواپیما متعلق به یک تاجر اسرائیلی است و در ماه های اخیر در سفرهای رسمی مسئولان ارشد موساد و وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) استفاده شده است.

پایگاه خبری آکسیوس همچنین گزارش داد که مقامات آمریکایی امیدوارند به توافقی دوجانبه با سعودی‌ها برسند تا به نتانیاهو ارائه کنند. این توافق شامل تعهد به مسیری است که به راهکار دودولتی منتهی می‌شود.

این در حالی  است که قرار است آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • اوضاع غزه، موضوع مذاکرات وزرای خارجه بریکس در مسکو