Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پیرولی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال آئین شیرخوارگان حسینی با حضور بیش از سه هزار نفر در مهدیه کرهرود اراک برگزار شد و در همین راستا پرداخت نذورات مردمی تا به امروز همچنان تداوم دارد.

وی افزود: این مراسم امسال با حضور گسترده مردم و با جمعیت بیش از سه هزار نفر برگزار شد که حضور این حجم از جمعیت بیان کننده ارادت و هم نوایی مادران این سرزمین با اباعبدالله الحسین(ع) و طفل شش ماهه کربلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرولی ادامه داد: با توجه به اینکه چندین روز از برگزاری این مراسم می‌گذرد، همچنان پرداخت نذورات مردمی برای ابراز ارادت به طفل شیرخواره کربلا ادامه دارد و این تبلوری از عشق به سید الشهدا(ع) است.

مسئول برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی مهدیه کرهرود اراک گفت: به عنوان عضو کوچکی از جامعه و ارادتمند امام حسین(ع) موهبت بزرگی نصیب ما شده که می توانیم خادم این مراسم بزرگ معنوی باشیم و قطعا حضور کودکان و نوزادان در این مراسم زمینه‌ ساز انس و الفت بیشتر نسل امروز با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و مکتب عاشورایی است.

وی بیان کرد: آشنایی فرزندان این مرز و بوم از طفولیت با اهل بیت(ع) و مکتب عاشورایی می‌تواند در داشتن جامعه ای سالم و باتقوا اثرگذار باشد، بنابراین می طلبد خانواده‌ ها الگوهای این چنینی را به فرزندان خود معرفی کنند و از دوران کودکی فرزندان را در این مراسمات شرکت دهند.

کد خبر 4407109

منبع: مهر

کلیدواژه: شیرخوارگان حسینی مراسم عزاداری نذری ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد گرگان شهرکرد مراسم عزاداری شیراز سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی خرم آباد بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا (ع) + فیلم

هر ساله در فصل بهار یک یادواره به یاد همه شهدای عملیات سیدالشهدا (ع) در فکه برگزار می‌شود. عملیات سیدالشهدا (ع) در شهریور ۱۳۶۵ صورت گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • معلمان نقش بسزایی در آینده فرزندان کشور دارند
  • مطلبی از حواریون امام(ره) بود
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا (ع) + فیلم
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام