Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@02:27:46 GMT

مرکل رئیس سازمان اطلاعات داخلی آلمان را برکنار کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۸۱۷۲

مرکل رئیس سازمان اطلاعات داخلی آلمان را برکنار کرد

به گزارش پارس نیوز، 

صدراعظم آلمان، رئیس سازمان اطلاعات داخلی آلمان را به خاطر اختلاف بر سر مسئله مهاجران، برکنار کرد.

اسپوتنیک این خبر را مخابره کرده است.

پیشتر روزنامه آلمانی "دی ولت"  نوشته بود که امروز قرار است در نشستی بین سران احزاب دولت ائتلافی آلمان درباره آینده و سرنوشت رئیس سازمان اطلاعات داخلی آلمان تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روز دوشنبه از محافل دولتی در آلمان این مطلب به گوش می‌رسید که صدراعظم آلمان، با وجودمخالفت وزیر کشورش، موافق برکناری رئیس سازمان اطلاعات داخلی آلمان است. اپوزیسیون و حزب سوسیال دموکرات هم موافق این مسئله هستند.

طبق گمانه‌زنی‌ها، دلیل این تصمیم خانم صدراعظم، اظهار تردید ماسن درباره غیرواقعی‌بودن تصاویری از اعتراضات اخیر در شهر کمنیتس است که در آن فعالان راست‌گرا به مهاجران حمله‌ور می‌شوند. ماسن گفته بود دلایل خوبی در اختیار دارد که این تصاویر جعلی هستند.

چندین هفته است که بحث‌های جنجال‌برانگیزی درباره ناآرامی‌ها در شهر کمنیتس و سرنوشت رئیس سازمان اطلاعات داخلی آلمان بین سیاستمداران آلمانی در گرفته است.

نتایج جدیدترین نظرسنجی نیز نشان می‌دهد که اکثر شهروندان آلمانی موافق برکناری رئیس سازمان اطلاعات داخلی آلمان توسط آنگلا مرکل هستند و 54 درصد شهروندان آلمانی چنین اقدامی را درست می‌دانند. 45 درصد هم چنین اقدامی را کاملا درست ارزیابی کرده‌اند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دولت آنگلا مرکل آلمان آنگلا مرکل دولت پارس اطلاعات داخلی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع است
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار
  • زلنسکی یک مقام سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد