Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@20:53:29 GMT

گل ها و خلاصه HD بازی اینتر 2-1 تاتنهام (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/19)

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۸۲۲۳

گل ها و خلاصه HD بازی اینتر 2-1 تاتنهام (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/19)

‍‍‍‍‍‍

گل ها و خلاصه HD تنها برای کاربران ویژه قابل مشاهده است؛
تماشای خلاصه بازی با کیفیت معمولی

  دانلود (213.3MB).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید

به گزارش ورزش سه، اونای امری، سرمربی استون ویلا از تیمش خواست تا در هفته های پایانی لیگ برتر انگلیس تلاش بیشتری داشته باشند، زیرا دو شکست متوالی می‌تواند بر شانس اروپایی این تیم در فصل جاری و فصل آینده تأثیر بگذارد.

استون ویلا پنجشنبه گذشته در بازی رفت نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا در خانه با نتیجه 4-2 مغلوب المپیاکوس شد و شکست روز یکشنبه برابر برایتون برنامه‌هایشان را برای افزایش فاصله با تاتنهام، تیم پنجم جدول خراب کرد. با باخت تاتنهام برابر لیورپول، استون ویلا صرف پیروزی برابر برایتون می‌توانست صعودش به لیگ قهرمانان اروپا را مسجل کند اما اکنون با توجه به اینکه تاتنهام یک بازی عقب مانده برابر منچسترسیتی شرایط تغییر کرده است.

امری درباره این ۲ شکست گفت: ما باید بعد از یک هفته سخت استراحت کنیم. اکنون مهم این است که استراحت کنیم، ریکاوری کنیم و انرژی دوباره به دست آوریم. ابتدا به آتن و سپس خانه برگردیم تا از فوتبال بازی کردنمان لذت ببریم. رقابت خوبی داشتیم اما تلاشمان برای کسب امتیاز کافی نبود. 

وی در اشاره به حضور اولسن ملی پوش تیم ملی سوئد به جای امیلیانو مارتینز مصدوم، توضیح داد: او در بازی امروز برای ما یک پنالتی گرفت و عالی بود. جایگزینی مارتینز، بهترین دروازه‌بان جهان، آسان نیست، اما او همیشه آماده بازی کردن بود. او همیشه مثبت است، احترام می‌گذارد، سخت تمرین می‌کند و همیشه آماده کمک به تیم است.

امری در پایان اظهارات خود را اینگونه بیان کرد: پس از گل، سعی کردیم به تساوی برسیم، اما اکنون سعی می‌کنیم برتری خود را در جدول رده بندی حفظ کنیم و به هدف شگفت انگیز خود یعنی صعود به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده برسیم.

دیگر خبرها

  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام؛ انتقام بازی رفت گرفته شد
  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی لیورپول ۴ - تاتنهام ۲
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)