Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه دیدارهای شب نخست فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23 و 30 دقیقه ، دیدارهای گروه های C، A و D برگزار شد.

در گروه A تیم دورتموند مهمان تیم کلوب بروژ بلژیک بود که با یک گل میزبان خود را شکست داد. تک گل زنبورها کریستین پولیسیچ در دقیقه 85 به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار کاوه رضایی مهاجم ایرانی کلوب بروژ به دلیل مصدومیت حضور نداشت.

در دیگر دیدار این گروه تیم موناکو میزبان اتلتیکو مادرید بود که با نتیجه دو بر یک مغلوب شد. در این بازی ابتدا تیم میزبان در دقیقه 18 توسط گرندسیر به گل رسید اما روخی بلانکوس در دقایق 31 و 45 دو گل توسط دیگو کاستا و خیمنز به ثمر رساند تا شاگردان سیمئونه لیگ قهرمانان را با برد آغاز کنند.

در گروه C تیم لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان پاری سن ژرمن بود که توانست در دیداری جذاب با نتیجه سه بر دو مهمان متمول خود را شکست دهد. لیورپول ابتدا با گلهای دنیل استوریج دقیقه 30 و جیمز میلنر دقیقه 36 از حریف پیش افتاد اما پاریسی ها توسط مونیر دقیقه 40 و امباپه 83 بازی را به تساوی کشاندند.  در دقیقه 92 روبرتو فیرمینو که به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود و در دقیقه 72 به زمین آمد، موفق شد گل سوم را برای سرخپوشان آنفیلد به ثمر برساند تا نایب قهرمان فصل گذشته نیز رقابتهای این فصل را با پیروزی خانگی آغاز کند.

دیگر دیدار این گروه را تیم های ستاره سرخ بلگراد و ناپولی در صربستان برگزار کردند که ناپولی با وجود داشتن موقعیت های فراوان نتوانست گلزنی کند و این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در گروه چهارم نیز گالاتاسرای با سه گل مهمانش لوکوموتیو مسکو سرگروه این گروه را شکست داد و مصاف تیم های شالکه و پورتو با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

بازیهای گروه B نیز پیش از این دیدارها و در ساعت 21 و 25 دقیقه برگزار شد.

بازگشت اینتر به اروپا با کامبک مقابل تاتنهام/پیروزی پرگل بارسا با هت تریک مسی

انتهای پیام/

نتایج رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم

 سی و پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار آغاز شد که بازی لیورپول در برابر وستهام با نتیجه ۲ بر ۲  به پایان رسید.

لیورپول که در چند هفته اخیر نتایج چندان مناسبی کسب نکرده، امیدوار به کسب امتیاز از این دیدار و  لغزش تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی بود تا شاید جام قهرمانی را به دست بیاورد، اما با این تساوی، لیورپول امید‌های خود برای کسب قهرمانی را بر باد رفته می‌بیند.  

لیورپول باز هم مثل تعداد قابل توجهی از بازی‌های اخیر خودش، نیمه  اول را با شکست به پایان رساند. جرد بوون تک گل وستهم رو در نیمه نخست به ثمر رساند. لیورپول نیمه دوم را خوب شروع کرد و با گل رابرتسون به بازی برگشت و پس از آن گل دوم که یک گل به خودی بود هم با فاصله نه چندان زیاد از راه رسید. با این حال تیم کلوپ نتوانست نتیجه را حفظ کند و آنتونیو با ضربه سر خودش بازی را به تساوی کشاند.  

لیورپول با این تساوی ۷۵ امتیازی شد و حتی با دو بازی بیشتر نسبت به سیتی، پایین‌تر از این تیم در رتبه سوم جدول قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش