Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@00:11:25 GMT

ترامپ: روس‌ها به زور احترام می‌گذارند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۸۶۹۹

ه گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا امروز سه‌شنبه در کنفرانس خبری مشترک «اندره دودا» همتای لهستانی خود، در خصوص مسائل مختلف عرصه بین‌الملل سخن گفت.

ترامپ ابتدا به مسئله سوریه پرداخت و در برابر سوالی صریح در خصوص زمان خروج نیروهای آمریکایی از این کشور، گفت که فعلاً تصمیمی در این‌باره ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ گفت: «در سوریه اصلاً اوضاع خوب نیست. گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که دیشب یک هواپیمای روسی را پدافند رژیم سوریه زده است. ما ولی کار بزرگی در سوریه کردیم. ما داعش را ریشه‌کن کردیم و خیلی نزدیک شده‌ایم به تمام کردن کار. بعد از تمام شدن کار، تصمیم خواهیم گرفت که در آینده چه کنیم.»

در ادامه بحث به حضور نظامی آمریکا در لهستان کشید. سپر موشکی چالش‌برانگیز آمریکا در این کشور قرار دارد. این سپر موشکی یکی از محل‌های اختلاف جدی آمریکا و روسیه است. روس‌ها می‌گویند ناتو و آمریکا بیش از حد به مرزهای کشورشان نزدیک شده‌اند.

یکی از خبرنگاران از ترامپ پرسید: «آیا شما موافقید که حضور نظامی دائمی آمریکا در لهستان، نه تنها بخاطر امنیت لهستان بلکه بخاطر امنیت منطقه و خود آمریکا، توجیه‌پذیر است؟»

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ گفت: «روسیه رفتاری تهاجمی دارد. آنها مثل همه، به زور و قدرت احترام می‌گذارند و ما مخصوصاً این روزها، بزرگ‌ترین قدرت روی زمین را داریم. ارتش در دولت قبل تضعیف شده بود ولی حالا به واقع در حال بازسازی است. روسیه به این احترام می‌گذارد.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند