Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدمهدی ملیانی فرمانده ناحیه مقاومت چادگان دیروز در یادواره 167 شهید شهرستان چادگان بیان داشت: شهدا از اعمال و رفتار امام حسین (ع) درس اخلاق، فداکاری، وفاداری، ازخودگذشتگی، شهامت و صداقت را آموختند و در عمل نیز به اثبات رساندند و در راه اسلام حماسه آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عزت امروز کشورمان را مدیون از جان گذشتگی هزاران شهیدی هستیم که برای دفاع از این مرز و بوم بدون هیچ چشم‌داشتی خون پاک خود را برای تنومند شدن ریشه انقلاب اهدا کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت چادگان ابراز داشت: امروز ایران در سایه رهبر معظم انقلاب مرزهای پیشرفت و اقتدار را در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی برداشته است و به یک کشور قدرت‌مندتبدیل شده است.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی نیز عنوان کرد: وقتی پای خاطرات فرزندان و والدین شهدا می‌نشینم بی‌اختیار اشک می‌ریزیم، چراکه فداکاری فرزندان خانواده‌های شهدا در برابر آن همه فداکاری و از خود گذشتگی در برابر دشمنان حرفی برای گفتن نداریم.

وی گفت: باید حماسه، رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان در دوران انقلاب و جنگ را به جوانان انتقال دهیم و وظیفه مردم است تا در جهت انعکاس تفکر آن بزرگ‌مردان به نسل جوان تلاش کنند.

استاد حوزه اظهار داشت: راهی را که شهدا رفتند، راه ایمان، تفکر، ایثار و رسیدن به معبود بود که این‌چنین مقامی نصیب هرکس نمی‌شود بلکه لیاقت می‌خواهد که شهیدان این لیاقت را داشتند.

وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا می‌تواند نسل جوان و نوجوانی که در عرصه‌های انقلاب نبودند با افکار، اهداف و آرمان‌های شهدا آشنا کند تا بدانند این انقلاب سرمایه‌های شهداست.
در این مراسم با حضور هیأت‌های مذهبی سینه‌زن و زنجیرزن پیکر پاک سید مهدی شریعتی یکی از شهدای تازه تفحص شده در بین عزاداران حسینی چادگان تشیع و سپس به زادگاهش نجف‌آباد انتقال داده شد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری یادواره 167 شهید شهرستان چادگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند. امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردن و پس از خارج کردن مغروق آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند. تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد./تسنیم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • توضیح گلر جوان پرسپولیس درباره شوت عبدالکریم!
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا