Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا در واکنش به سخنان لوئیس آلماگرو دبیرکل سازمان کشورهای آمریکایی در ارتباط با حمله نظامی احتمالی به ونزوئلا او را "زباله" توصیف کرد.به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا در واکنش به سخنان لوئیس آلماگرو دبیرکل سازمان کشورهای آمریکایی در ارتباط با حمله نظامی احتمالی به ونزوئلا او را "زباله" توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان کشورهای آمریکایی روز جمعه اعلام کرد به منظور حل و فصل اوضاع در ونزوئلا نمی توان هیچ گزینه ای از جمله حمله نظامی احتمالی را رد کرد.مادورو در کنفرانسی خبری در کاراکاس گفت: "درباره زباله ای همانند دبیرکل سازمان کشورهای آمریکایی باید بگویم او به زباله دان تاریخ پیوسته است." او همچنین از آلماگرو خواست آماده یک حمله باشد زیرا خود او این حمله را اعلام کرده است.مادورو تصریح کرد: "اگر شما می گویید باید به ونزوئلا حمله کنید، تفنگ های خود را آماده کنید. ما در اینجا منتظر شما هستیم."مجمع ملی موسسان ونزوئلا نیز روز سه شنبه با صدور بیانیه ای خواستار استعفای فوری آلماگرو شد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مادورو ونزوئلا زباله آمریکایی دبیرکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، روزنامه حُریت ترکیه به نقل از «منابع آگاه» مدعی شد که چند کشور غربی در مجموعه‌ای از اقداماتی که در نشست دو روزه در ریاض، پایتخت عربستان بررسی شد، کاهش فروش تسلیحات و اعمال محدودیت برای تحویل فناوری‌ها به اسراییل را پیشنهاد دادند.

به نوشته حُریت، سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه کشورهای عربی و شماری از کشورهای اروپایی در نشست ریاض در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد، درباره اقداماتی که ممکن است علیه اسراییل و کشورهای حامی دولت صهیونیسی در جنگ غزه اعمال شود، گفتگو کردند.

بنابر گزارش حُریت، این بحث با هدف مشارکت هرچه بیشتر کشورها در بسته «عناصر فشار» بود که شامل پیشنهادی درباره محدودیت های فضای هوایی، از جمله موارد دیگر است.

پیشتر نشریه پولیتیکو گزارش داده بود که گروهی متشکل از بیش از ۹۰ وکیل آمریکایی، از جمله دست‌کم ۲۰ وکیل از کابینه دولت از جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا خواستند «کمک‌های نظامی به اسرائیل را به دلیل اقدامات اسرائیل در نوار غزه متوقف کند؛ اقداماتی که در تضاد با قوانین بین‌المللی و قوانین بشردوستانه است.»

کد خبر 6093218

دیگر خبرها

  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند
  • مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم