Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان فاوره با یک گل مقابل تیم بلژیکی پیروز شدند.

طرفداری- شب گذشته در چارچوب دیدار اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های دورتموند و کلوب بروخه به مصاف هم رفتند که زنبورها با یک گل حریف بلژیکی را شکست دادند.

در مصاحبه با اسکای آلمان، کریستین پولیشیچ، زننده تک گل تیمش در این دیدار گفت:

بسیار خوب بود که پس از مصدومیت به تیم بازگشتم و در ترکیب حضور یافتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از گلزنی بسیار خوشحالم. اگرچه با کمی شانس همراه بود ولی این در روز تولدم به ثمر رسید و از این بابت خوشحالم. در کل فکر می کنم ما شایسته این گل و این پیروزی بودیم. کیک تولد؟ نمی دانم باید ببینم چه پیش خواهد آمد. اکنون می خواهم از بقیه شب در کنار هم تیمی هایم لذت ببرم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم

در چارچوب مسابقات هفته سی و یکم بوندس لیگای آلمان، عصر امروز چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه مصاف لایپزیش و دورتموند مصاف تیم‌های چهارم و پنجم جدول با نتیجه چهار بر یک به سود لایپزیش خاتمه یافت.

با این نتیجه شاگردان مارکو رز جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول تثبیت کردند و اختلافشان با دورتموند رده پنجمی به ۵ امتیاز افزایش یافت. اگرچه احتمال خیلی زیاد سهمیه لیگ آلمان در لیگ قهرمانان سال آینده ۵ سهمیه خواهد بود و زنبور‌ها هم راهی این مسابقات می‌شوند، اما در صورتی که همان چهار سهمیه باقی بماند، شاگردان ترزیچ احساس خطر خواهند کرد و خیال لایپزیش با این برد راحت شد.

اوپندا (۲۳)، ششکو (۴۶)، سیماکان (۴۶) و بائوم گارتنر (۸۰) برای لایپزیش و سانچو برای دورتموند گلزنی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در سایر دیدارها، بایرن مونیخ رده دومی با گل‌های هری کین و اکیتیکه ۲-۱ اینتراخت فرانکفورت را شکست داد و وردربرمن با سه گل میزبانش آگزبورگ را برد و فرایبورگبا نتیجه ۲ بر ۱ از ولفسبورگ شکست خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم