Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@00:04:47 GMT

دعوای شدید یک زن و مرد در پرواز هواپیمایى ماهان / مسافران چه گفتند! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۱۲۰۰

‍‍‍‍‍‍

رکنا: درگیرى در یکى از پروازهاى هواپیمایى ماهان با دخالت بموقع گارد امنیت به پایان رسید.

حجم ویدیو: 5.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

صداى تصاویر در برخى مواقع  قطع شده است.

گفته می شود که یکى از مسافران، به خانمى که از دید او بدحجاب بوده است تذکراتى داده و در نهایت منجر به درگیرى بین مسافران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موارد این چنینى بایستى در بیرون از هواپیما رسیدگى و حل و فصل شود و از اینرو فرد شاکى به بیرون از هواپیما راهنمایی شد تا امنیت پرواز برقرار گردد.

توضیحات یکى از مسافران ، راجع به پرواز تهران-کرمان "روز بیست و پنجم شهریور ساعت هشت و ده دقیقه که نیم ساعت هم تاخیر داشت و با درگیرى یکى از مسافران مرد با یک خانم بر سر مسئله حجاب همراه بود:

هواپیما در هلدینگ باند بود و من مسافر اون پرواز بودم آن آقا را به بیزنس کلاس نبردند بلکه آوردند کنار درب L2 نشاندند کنار امنیت پرواز.

اتفاقا امنیت خیلی باهاش برخورد کردند که نظم پرواز را برهم زده بود و پرواز هم باید انجام می شد چون در آن پرواز ما پنج پیکر شهید داشتیم که در کرمان منتظر انها بودند.

خواستم اطلاع بدم خدمتتون که مردم ما اینطور قضاوت Judgment نکنند و ادعا نکنند که مسافر در قسمت بیزنس رفته است. حتی زمان نشستن برای اینکه درگیری پیش نیاید شخص را به جلو بردند تا جداگانه پیاده شود و مورد بررسی گردد.

بعد از نشستن پرواز، امنیت تا یک ساعت درگیر این مسئله بود.

به محض لندینگ، امنیت آن مرد را به جلو برد و با مسافرهای بیزینس پیاده کرد چون آن خانوم داشت به سمت جلو مى آمد که دوباره درگیر بشوند.برای همین بعضی ها فکر کردند در بیزنس نشسته است. بعد از آن، در سالن من می دیدم که امنیت شدیداً درگیر این مسئله بود و کروی پرواز کاری از دستشان بر نمی آمد چون به محض اینکه آن شخص به جلو هدایت شد، پرواز در آرامش کامل قرار گرفت.

این اتفاق لحظه ای رخ افتاد که هواپیما چاره ای جز پرواز نداشت و احتمالاً تذکر این آقا هم به این جهت بوده که توی پرواز شهید داریم و حرمت را حفظ کنید. ولی خوب رفتارشان فراتر از تذکر بود و تقریباً برخورد فیزیکى بود که در شأن شخص نبود.

در کل هواپیمایی ماهان در این مسئله به هیچ وجه مقصر نبود چون همه مهماندران در موقعیت خودشان نشسته بودند و آماده تیک اف بودند که یکدفعه صدای جیغ شنیدند ولی با تدبیر به موقع و درست، کل پرواز با آرامش کامل صورت گرفت.
اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / سقوط مرگبار تیر برق روی دسته سینه زنی در لار + فیلم

وقتی مامور پلیس، خودرو را برای گرفتن سلفی متوقف کرد +عکس

انتقام ناجوانمردانه سمیرا از زنان / او انتقام مطلقه بودنش را می گرفت

مردی دخترش راحله را برای مواد فروخت !

تجاوز بیرحمانه مرد ایدزی به 2 دخترش! + عکس

شلیک به پلیس بخاطر یک دستور! + تصویر

دستگیری استاد دانشگاه بخاطر جلوگیری از یک فاجعه!

مرحوم کافی مخفیانه به پای منبر خودش رفت +تصویر

باز شدن غربیلک فرمان به جای کیسه هوا+تصویر

فریده عاشق مرد همسایه شد / او برای ازدواج با او دست به هر کاری زد

این 2 زن تهرانی را می شناسید؟! / آنها پول پارو می کردند! + عکس

خانم مجری در برنامه زنده تلویزیون خودکشی کرد! + فیلم

بوکسور معروف نامزدش را به خاطر دوشیزه نبودن تکه تکه کرد + عکس 16+

ناگفته های آناهیتا از همخوابی اجباری با مردان خارجی !

اعترافات تلخ نفیسه 20 ساله درباره خانه فحشای خاله خانم! / پلیس فاش کرد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث تهران پایان ماهان عاشق امنیت ویدیو ها عکس فیلم دختر اتوبوس قتل ویدیو ها تصاویر تهران پدر زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان

دادستان عمومی و انقلاب ماهان از کشف و پلمب یک کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی شیشه و بازداشت سرکردگان این باند در ماهان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، سینا بنی‌اسد دادستان عمومی و انقلاب ماهان صبح امروز از کشف و پلمب یک کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی(شیشه) در ماهان خبر داد و گفت: پس از انجام یک‌سری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه اقدام می‌کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر شد، گفت: سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان موفق به کشف و ضبط بیش از کشف 36 کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از 50 کیلوگرم پیش‌سازهای موادمخدر صنعتی از سوداگران مرگ شدند.

دادستان عمومی و انقلاب ماهان ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از 70 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب شده، دو متهم بازداشت شده‌اند و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده‌اند صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق ماده 8 قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد، بیان کرد: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است.

بنی‌اسد با بیان اینکه به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد، افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد و از تمام شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/511/

 

دیگر خبرها

  • در جلسه رادان با اعضای جامعه مدرسین چه گذشت؟
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • دعوای «تیک تاک» و جو بایدن بالا گرفت
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز