Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:54:53 GMT

جک بلک هم ستاره‌دار شد/ حمله کمدین آمریکایی به ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۱۵۴۰

جک بلک هم ستاره‌دار شد/ حمله کمدین آمریکایی به ترامپ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، روز گذشته سه‌شنبه ۲۷ شهریور جک بلک در مراسم رونمایی از ستاره‌اش در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود شرکت کرد و از کلماتی تند برای خطاب کردن به رییس جمهور آمریکا استفاده کرد.

بلک در پایان مراسم در سخنرانی‌اش گفت: همه شما را خیلی دوست دارم به جز دونالد ترامپ که یک تکه آشغال است؛ عاشقتان هستم!

در آغاز مراسم دوستان بلک شامل ریچارد لینک‌لیتر کارگردان «مدرسه راک» و مایک وایت نویسنده، هر یک در سخنانی از خاطراتشان و کیفیت کار و شخصیت بلک حرف زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لینک‌لیتر در این مراسم گفت: او یکی از آن آدم‌های خیلی خوش‌قلب است و با توجه به سابقه‌ای که از او در کار دارم فقط می‌خواهم بگویم خیلی بزرگ و افتاده است.

وی به رابطه سالم بلک با شهرت هم اشاره کرد.

بلک در حرف‌هایش گفت: خیلی وقت بود یکی از این چیزها می‌خواستم. از وقتی بچه بودم با خودم می‌گفتم اگر یکی از این ستاره‌ها داشته باشم به معنی این است که کارم را انجام داده‌ام.

وی به شوخی به بازنشستگی قریب‌الوقوعش هم پرداخت و گفت: البته باید اول در «جومانجی۲» بازی کنم و یک ادامه هم از مجموعه‌ «کونگ فو پاندا» در راه است و تازه باید دید بعدش چه چیز جالبی پیش می‌آید.

در حالی که همسر و دو پسر این کمدین نیز در مراسم حضور داشتند، وی پس از دریافت ستاره‌اش از خوشحالی بالا پرید.

فیلم جدید بلک با عنوان «خانه‌ای با یک ساعت روی دیوارهایش» از جمعه راهی سینماها می‌شود.

کد خبر 4407267

منبع: مهر

کلیدواژه: تظاهرات ضد ترامپ جک بلک تئاتر ایران موسیقی ایرانی ماه محرم فیلم سینمایی سریال ایرانی فیلم کوتاه سینمای مستند اسکار خارجی زبان اسکار حوزه هنری درگذشت چهره ها بازیگر سینما برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک توسط نفر پیاده ساخت ایالات متحده آمریکا است که توسط پیاده نظام قابل حمل و استفاده است. آمریکا برای انهدام زرهی روسیه، رقم بالایی از سامانه‌های پرتاب و موشک‌های جاولین را در اختیار اوکراین قرار داد که در صحنه نبرد موثر بودند. این موشک ابتدا مسافتی را به سمت بالا طی می‌کند و سپس به بخش بالای هدف شیرجه می‌رود. با توجه به اینکه معمولاً زره بالای تانک از بخش‌های دیگر آن ضعیفتر است، حمله از بالا احتمال بالاتری برای از بین بردن تانک دارد. این موشک قابلیت حمله مستقیم جهت انهدام سنگر یا ساختمان و همچنین موقعیت‌هایی که امکان حمله از بالا وجود ندارد نظیر شلیک از داخل یک ساختمان را نیز دارد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه شماری از تجهیزات غنیمتی حساس از جمله این موشک کلیدی را به ایران فرستاده و آنها به شدت نگران مهندسی معکوس این موشک از سوی ایرانی‌ها هستند. ادعاهای مقام پیشین دولت آمریکا در این زمینه را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • سپاهان از کمدین هتاک و پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت می‌کند
  • شکایت باشگاه سپاهان از یک کمدین و پرسپولیس
  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • روایت خبره نظامی آمریکایی از تبادل آتش ایران و اسرائیل
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همتای آمریکایی را در مورد حمله به رفح توجیه کرد
  • رویترز: ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال