Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-05@17:36:04 GMT

حمله با خودرو به عزاداران حسینی در لندن

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۲۵۰۹

حمله با خودرو به عزاداران حسینی در لندن

هجوم یک خودرو به عزاداران حسینی مقابل مسجدی در لندن منجر به جراحت و انتقال دو نفر به بیمارستان شد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دو نفر در شمال غرب لندن بعد از حمله یک خودرو به سوی عابران پیاده مقابل یک مسجد، مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، پلیس لندن گفته است این حادثه بامداد روز چهارشنبه (امروز) اتفاق افتاد، اما هنوز علت این حادثه مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پلیس چند ساعت بعد از وقوع این حادثه اعلام کرد که حمله این خودرو به عابران پیاده، تروریستی نبوده است.

روزنامه «میرور» به نقل از اعضای این مسجد نوشت، در هشتمین شب از مجلس عزای امام حسین علیه السلام، یک مرد خودروی خود را به سوی عابران پیاده مقابل مسجد راند و شعار‌های ضداسلامی سر می‌داد.

به گفته مسئولان مسجد، افرادی که در مقابل مسجد حضور داشتند در حال بازگشت به خانه‌های خود بعد از مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام بودند.

گویا این خودرو پنج نفر را مجروح کرده که دو نفر از این افراد به بیمارستان منتقل شده‌اند، ولی شرایط جسمانی آن دو نفر فعلا وخیم اعلام نشده است.

به گفته شاهدان، راننده به همراه چند سرنشین با یک نیسان قرمز رنگ به سوی افراد حمله‌ور شده و از محل گریخته‌اند. پلیس در جست‌وجو برای یافتن این افراد است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لندن تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمجتبی حسینی پس از اینکه در دو دیدار اخیرشان شکست‌ناپذیر ظاهر شدند و مقابل پرسپولیس به برتری و برابر فولاد خوزستان به تساوی رسیدند، فردا در تهران مهمان پیکان خواهند بود و انگیزه زیادی دارند تا در این بازی خارج از خانه به پیروزی دست یابند و شرایط بهتری در جدول پیدا کنند.

مجتبی حسینی که طی دو فصل اخیر هدایت پیکان را برعهده داشت و در کنار حفظ سهمیه این تیم با جوانان پرشمار، موفق شد بیش از بودجه این باشگاه درآمدزایی کند و رکورد قابل توجهی برای خودروسازان در ساخت و معرفی مهره‌های کم سن و سال داشته باشد، حالا باید آلومینیوم را مقابل تیم سابقش هدایت کند و به دنبال کسب برتری است.

آلومینیوم اراک که در دیدار رفت مقابل پیکان به دلیل مردود شدن گل و یکی از بزرگترین جنجال‌های فصل نتوانست به برتری دست پیدا کند، امیدوار است فردا با تدابیر تاکتیکی سیدمجتبی حسینی بتواند مقابل پیکان نتیجه بگیرد.

شاگردان حسینی در آخرین حضورشان در ورزشگاه دستگردی تهران موفق شدند در هفته سوم لیگ برتر به پیروزی مقابل هوادار تهران دست پیدا کنند و امیدوار هستند در همین استادیوم پیکان را هم شکست بدهند.

دیگر خبرها

  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • مصلی کیش میزبان عزاداران شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند