Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - میلاد عبادی پور و مرتضی شریفی، والیبالیست های ملی پوش ارومیه ای در دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل فنلاند بیشتر از سایر بازیکنان ایران امتیاز کسب کردند و عنوان امتیازآورترین بازیکنان زمین را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران سه شنبه شب در پنجمین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان با نتیجه سه بر 2 مقابل لهستان به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبادی پور دریافت کننده ایران، در این بازی 15 امتیاز با حمله، یک امتیاز با سرویس، یک امتیاز با دفاع روی تور و در مجموع 17 امتیاز کسب کرد.
مرتضی شریفی دیگر دریافت کننده ایران که از میانه های ست دوم وارد زمین شده بود، با 16 امتیاز دیگر بازیکن موثر ایران در این بازی بود.
ایران در این مسابقه 59 امتیاز با اسپک، 13 امتیاز با دفاع روی تور، 7 امتیاز با سرویس، 32 امتیاز با اشتباهات حریف و در مجموع 109 امتیاز گرفت.
در سوی دیگر میدان، فنلاند 60 امتیاز با اسپک، 11 امتیاز با دفاع، 2 امتیاز با سرویس، 30 امتیاز با اشتباه بازیکنان ایران و در کل 102 امتیاز کسب کرد.
سعید معروف، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور و امیرحسین توخته پنج بازیکن ارومیه ای تیم ملی والیبال ایران پس از کسب مقام قهرمانی بازی های آسیایی جاکارتا عازم مسابقات جهانی ایتالیا و بلغارستان شده اند و نقش تاثیرگذاری در پیروزی های ایران و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی داشتند.
امسال 13 بازیکن ارومیه در ترکیب تیم های ملی نوجوانان، جوانان دختر و پسر، امید و بزرگسالان حضور داشتند.
کسب عنوان سومی نوجوانان آسیا، قهرمانی جوانان آسیا، نایب قهرمانی جام کنفدراسیون آسیا و قهرمانی بازی های آسیایی از جمله موفقیت های کسب شده توسط والیبالیست های ملی پوش ارومیه ای در سالجاری است.
7156/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال قهرماني جهان اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی پنجشنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی برایتون به میدان رفت و موفق شد با چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.


فیل فودن ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و کوین دی‌بروینه و خولیان آلوارز دو گل دیگر سیتی در دیدار برابر برایتون را به ثمر رساندند.


کسب سه امتیاز و پیروزی در این بازی از ارزش و اهمیت بسیاری برای شاگردان پپ گواردیولا برخوردار بود و حالا آنها توانستند با یک بازی کمتر از لیورپول بالاتر از این تیم در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرند و تنها یک امتیاز به آرسنال که یک بازی بیشتر از آنها انجام داده است فاصله دارند.

گواردیولا پس از بازی این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


گل دی‌بروینه با ضربه سر: از این که دوباره بخواهد این کار را امتحان کند بسیار استقبال خواهم کرد.


رقابت در کورس قهرمانی لیگ برتر فقط با آرسنال: اینطور نیست. اتفاقی که برای لیورپول افتاد و در دو بازی متوالی شکست خورد ممکن است برای آرسنال هم رخ دهد و ممکن است این اتفاق برای ما هم بیفتد. چیزی که مهم است این است که ما هنوز در کورس حضور داریم. هنوز بازی‌های بسیاری تا پایان باقی مانده است.


تکرار قهرمانی: اتفاقی که در گذشته رخ داده است به این معنا نیست که ما می‌توانیم دوباره آن را در آینده تکرار کنیم. هنوز پنج بازی دیگر در لیگ برتر داریم و می‌دانیم که اختلاف بسیار کم است. باید در تمامی دیدارها پیروز شویم. هر بازی نزدیک‌تر می‌شویم.


درخشش فیل فودن: چیزی که او می‌خواهد این است که قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد. او به نسبت سنش قهرمانی در جام‌های زیادی را تجربه کرده است.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان