Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@15:39:57 GMT

تشییع پیکر طلبه مشهدی همزمان با تاسوعا

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۳۱۵۷

تشییع پیکر طلبه مشهدی همزمان با تاسوعا

پیکر طلبه مضروب مشهدی همزمان با صبح تاسوعا دتشییع شد.

به گزارش قدس انلاین؛ پیکر حجت‌الاسلام محمد تولایی طلبه مضروب همزمان با صبح تاسوعا در مشهد تشییع و برای خاکسپاری به آرامستان بهشت رضا (ع) منتقل شد.

 دیشب نیز با حضور جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه و مردم ولایتمدار مشهد پیکر این طلبه در حرم مطهر رضوی طواف داده و نماز میت بر آن اقامه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مراسم شب تاسوعا به یاد این طلبه سه شنبه شب در حسینیه آیت‌الله شیرازی مشهد برگزار شد.

این طلبه مشهدی، 15 شهریورماه امسال از سوی فردی ناشناس مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه قلب به دلیل اصابت چاقو دچار جراحت شد و بر اثر جراحت های وارد شده در بیمارستانی در مشهد درگذشت.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تشیع طلبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، احسان نجاری مقدم اظهار کرد: با شروع بارندگی از روز گذشته ۲ هزار نیروی کارگری و کارشناسان حوزه خدمات شهری در مناطق ۱۳گانه مشهد به حالت آماده‌باش درآمدند.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: حجم بارندگی از روز گذشته ۱۹ میلیمتر اعلام شده و سامانه بارشی تا فردا به صورت پراکنده فعال است، بیشترین حجم بارندگی ساعت ۲۳ لغایت ۲۴ از ایستگاه هفت حوض به مقدار ۵/۶ میلیمتر در ساعت گزارش شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده تمهیدات لازم برای مدیریت بحران احتمالی در زمان بارندگی اندیشیده شد و در این مدت ۳۰ نقطه تجمع آب سطحی در سطح شهر گزارش شد که به سرعت رفع شد.

نجاری مقدم خاطرنشان کرد: تا پایان آماده‌باش ۲ هزار نیروی پاکبان خدمات شهری در ۳ شیفت، ۹۵ موتور پمپ، ۴۹ دستگاه ماشین‌آلات تانکری و پشتیبانی خدمات شهری و ۵ هزار و ۷۰۰ کیسه شن در مناطق مختلف شهر مشهد مستقر هستند.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال