Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@17:55:56 GMT

پرسپولیس ۱۸۰۰ دلار جریمه شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۳۹۳۶

پرسپولیس ۱۸۰۰ دلار جریمه شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز طی نامه‌ای گزارش بازیکنان اخطاری و اخراجی‌ پرسپولیس در دیدار برگشت مقابل الدحیل قطر را مشخص کرد و اسامی محرومان این تیم در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر اعلام شد.

علی علیپور، کمال کامیابی نیا، محمد انصاری و شجاع خلیل زاده بازیکنانی بودند که در دیدار مقابل الدحیل از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند و همچنین برانکو ایوانکوویچ نیز از سوی روشن ایرماتوف، داور ازبکستانی مسابقه، از کنار زمین اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین در بازی رفت برابر السد که قرار است ۱۰ مهرماه برپا شود کمال کامیابی نیا، محمد انصاری و برانکو ایوانکوویچ محروم هستند. شجاع خلیل زاده به این دلیل محرومین نیست که در پایان مرحله گروهی یک اخطار داشته و طبق قانون آن کارت زرد پاک شده، بنابراین در حال حاضر یک کارته محسوب می شود و به همین دلیل از بازی رفت برابر السد قطر محروم نخواهد بود.

در بخش دیگر این نامه آمده که باشگاه پرسپولیس به دلیل اینکه ۵ نفر از این تیم از سوی داور مسابقه جریمه شده به ازای هر اخطار ۳۰۰ دلار و به خاطر هر اخراج ۶۰۰ دلار باید بپردازد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بنا به تصمیم مسئولان بالا دستی جایگاه بانوان در این مسابقه به هواداران پرسپولیس واگذار شده، اعضای روابط عمومی این باشگاه با انتشار یک پوستر خاص پیام خود را به علاقه‌مندان زن تیمشان رساندند.

در این پوستر نمایه‌ای از ساکت الهامی سرمربی نساجی به چشم می‌خورد که تصویری از زن هواداران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی، روی آن کلاژ شده است. این یک مسابقه حساس برای هر دو تیم در بالا و پایین جدول است که نتیجه آن از هر نظر تاثیر بسیاری بر رقابت‌های لیگ برتر خواهد گذاشت. از ساعت ۱۸:۱۵ تا ساعت ۲۱ هیجان این مسابقه در ایران حرف اول خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس