Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - رونالدو در این فصل برای ششمین قهرمانی خود در اروپا تلاش می‌کند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از مارکا، کریس رونالدو در سال های اخیر یکی از مهم ترین چهره های رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بوده است. 120 گل در تنها 153 بازی او را به آقای گل ادوار رقابت ها تبدیل کرده و حال رونالدو آماده پوشیدن پیراهن تیم جدید خود، یوونتوس در این رقابت هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رونالدو با دو تیم قبلی خود قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کرده و حال قضد دارد برای قهرمانی با سومین تیم خود نیز بجنگد. اما رونالدو برای قهرمانی با یوونتوس در لیگ قهرمانان یک انگیزه شخصی هم خواهد داشت.

رونالدو در فصول 09-2008 (منچستریونایتد)، 14-2013، 16-2015، 17-2016 و 18-2017 (رئال مادرید) پنج بار قهرمان این رقابت ها شده و در لیست پرافتخارترین ها در کنار دی‌استفانو، پائولو مالدینی، آلساندرو کاستاکورتا و تعدادی از بازیکنان رئال مادرید در قهرمانی های 1956 تا 1960 حضور دارد. اما در صدر این فهرست نام یک اسطوره رئال بالاتر از این بازیکنان قرار دارد.

پاکو خنتو، رئیس افتخاری کنونی رئال مادرید بعد از 5 قهرمانی با رئال در فاصله سال های 1956 تا 1960، یک بار دیگر هم در سال 1966 با رئال قهرمان جام باشگاه های اروپا شد تا حال با 6 قهرمانی در جام باشگاه ها/لیگ قهرمانان پرافتخارترین بازیکن تاریخ این رقابت ها لقب گیرد. رونالدو برای رسیدن به خنتو، به یک قهرمانی دیگر نیاز دارد که امیدوار است این قهرمانی را در همین فصل و به همراه یوونتوس جشن بگیرد.

رقیب چهارشنبه شب یوونتوس و رونالدو، والنسیا است که CR7 خاطرات خوبی از رویارویی با آن دارد. رونالدو در دوران حضور در رئال، در 16 دیدار لالیگایی برابر والنسیا قرار گرفت و 15 بار دروازه این تیم را گشود. 

مارسلینو گارسیا، سرمربی خفاش ها امیدوار است بعد از سوت پایان این مسابقه، تعداد گل های رونالدو در لیگ قهرمانان روی عدد 120 باقی بماند اما یک ذکر یک نکته دیگر برای دلسرد کردن وی کافی است! رونالدو از سال 2012 تاکنون، در تمام بازی های خود در هفته های اول لیگ قهرمانان دروازه رقبا را باز کرده و فصل را با گلزنی شروع کرده است. آمار رونالدو در این سال ها در روزهای اول به شرح زیر است:

یک گل در برابر منچسترسیتی در سال 2012، هت‌تریک در برابر گالاتاسرای در سال 2013، یک گل در برابر بازل در سال 2014، هت‌تریک در مقابل شاختار دونتسک در سال 2015، یک گل در برابر اسپورتینگ لیسبون در سال 2016 و دو گل در برابر آپوئل نیکوزیا قبرس در سال 2017. والنسیا برای خراب کردن این روند نیاز به انجام کارهای زیادی در بازی امشب دارد.

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی رئال مادرید اختصاصی منچستریونایتد یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا کریس رونالدو جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس

باواریایی‌ها به دنبال راهی برای شکست دادن کهکشانی‌ها پس از 7 بازی ناکامی هستند.

طرفداری | از آخرین شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ 12 سال می‌گذرد.

کم‌تر از 2 ساعت دیگر تا آغاز دیدار حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو باشگاه بزرگ اروپا پس از 6 سال دوباره یکدیگر را ملاقات می‌کنند و آلیانتس آرنا، آوردگاه نبرد اول است. پیرامون تقابل هیجان‌انگیز بایرن مونیخ و رئال مادرید، نکات آماری جالبی نیز دیده می‌شود که یکی از آن‌ها شکست‌ناپذیری کهکشانی‌ها مقابل باواریایی‌ها برای بیش از یک دهه است.

از آخرین پیروزی بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید 12 سال می‌گذرد. باشگاه آلمانی آخرین‌بار در نیمه‌نهایی فصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا با گل‌های فرانک ریبری و ماریو گومز رئال را از پیش رو برداشت و از آن پس برابر حریف اسپانیایی طعم برد را نچشیده‌است. از آن تاریخ به بعد، بایرن مونیخ در 7 تقابل بعدی خود با رئال مادرید موفق به پیروزی نشده‌است (6 شکست و یک تساوی) و باید دید امشب این طلسم شکسته خواهد شد یا رکورد کهکشانی‌ها ادامه خواهد داشت. 

گفتنی است رئال مادرید در هر سه جدال اخیر خود در آلیانتس آرنا موفق به پیروزی شده‌است.

6 شکست و 1 تساوی، حاصل عملکرد بایرن مونیخ در 7 جدال اخیر با رئال مادرید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس