Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@16:22:36 GMT

صادقانه بگویم، مقابل استقلال ترسیده بودیم

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۴۴۶۲

به گزارش وانانیوز، 

 ژسوالدو فریرا سرمربی پرتغالی تیم السد قطر که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان توانست استقلال ایران را از پیش رو ببرد، در گفتگو با سایت ای اف سی در مورد این جدال گفت: بازی در تهران برای ما ساده تر بود. در دیدار برگشت استقلال با قدرت کامل به نبرد ما آمد و با هدف جبران اختلاف 2 گله ی دیدار رفت بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها نزدیک بود که گل سوم را هم به ما در انتهای بازی بزنند و ما می ترسیدیم که کار به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود. اما توانستیم بازی را کنترل کنیم و سپس یک گل دیرهنگام به ثمر برسانیم تا به نیمه نهایی صعود کنیم.

 

وی ادامه داد: این درست است که موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم ولی قادر به استفاده از آنها نبودیم. وقتی شما با یک تیم 10 نفره بازی می کنید، لزوما به این معنا نیست که آنها ضعیف هستند. استقلال نشان داد که یک تیم قدرتمند است ولی ما هم قدرتمان را با رسیدن به نیمه نهایی نشان دادیم.

 

سرمربی باتجربه تیم السد درباره مصاف با پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اظهار داشت: هیچ تردیدی نیست که دیدار با پرسپولیس سخت خواهد بود. ما قبلا در دور گروهی با آنها بازی کرده ایم، ولی این بار تقابلمان کاملا متفاوت است. همه دیدیم که آنها چگونه مقابل الدحیل به بازی برگشتند و نتیجه را عوض کردند. نیاز داریم که در زمان مواجهه با پرسپولیس در بهترین حالت باشیم. این مسابقه مثل یک فینال است.

 

او افزود: الان، ما نیاز به تمرکز روی بازی لیگ مقابل الریان داریم و سپس می توانیم به شکل بهتری درباره نیمه نهایی آسیا فکر کنیم. مطمئن هستم که تجربه کافی برای این بازی های سخت که پیش رویمان هست داریم، چه بازی های داخلی و چه دیدارهای آسیایی.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در بازی سوم از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری در این دیدار پرهیجان و حساس که در شهر قدس برگزار شد با حساب 89 بر 84 مهرام را شکست داد و راهی فینال شد.

ارسلان کاظمی 19 امتیاز و 18 ریباند و ویل چری 22 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل برای شهرداری گرگان کسب کردند و پری پتی 34 امتیاز برای مهرام به دست آورد.

شهرداری گرگان موفق شده بود دو دیدار قبلی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیگر سری نیمه‌نهایی لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان و طبیعت در بازی‌شماری، یک بر یک مساوی هستند.

دیگر خبرها

  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • لیگ NBA| کلیولند به نیمه‌‌نهایی کنفرانس شرق رسید
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • شرایط عجیب سردار؛ نه رم او را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • نه رم سردار را می‌خواهد، نه لورکوزن!