Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@18:50:53 GMT

کثافتکاری یک جوان شیطان صفت هنگام خواب + عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۴۶۵۶

رکنا: مردجوانی در خواب هم اقدام شیطانی انجام می داد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مرد جوانی در انگلیس که به بیماری سکسومنیا مبتلا است متهم به تجاوز Rape جنسی زن جوانی در خیابان شناخته شد.

طبق گزارش پلیس، کارل گامون 24 ساله به دلیل اختلال در خواب زمانی که در خواب عمیقی بود به خیابان رفته و زنی را که در عابرپیاده در حال عبور بود به شدت در آغوش گرفت و به اجبار در وسط خیابان او را مورد تعرض قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردمانی که در آن خیابان به عنوان شاهد حضور داشتند با پلیس Police تماس گرفتند و گزارش دادند.

زمانی که ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند با مرد جوانی در حالی که لباس خواب به تن داشت و چشم بند به چشمانش بود و در کنار زن جوانی در خیابان نشسته بود مواجه شدند.

به گفته مامورپلیس، چهره مرد متجاوز Rapist به حدی گنگ و نامفهوم بود که ابتدا ماموران پلیس شک کردند که شاید به اشتباه مردم گزارش دادند اما زمانی که قربانی با فحاشی او را مورد ضرب و شتم قرار داد متوجه شدند مرد جوانی فرد متجاوز است.

زمانی که وی را به اداره پلیس منتقل کردند به افسرپرونده گفت که از این اتفاق هیچ خاطره ای ندارد و به یاد ندارد که چه اتفاقی افتاده است.

افسرپرونده ابتدا فکر کرد که شاید وی او را مورد تمسخر قرار داده اما زمانی که خانواده متهم با پرونده پزشکی مردجوان به اداره پلیس آمدند متوجه شدند که در گزارش پزشکی قید شده، کارل به بیماری اختلال در خواب از نوع سکسومنیا مبتلاست و این خشونت جنسی او در خواب اتفاق افتاده به همین دلیل او از این اتفاق خاطره ای در ذهنش ندارد و این کار را در خواب انجام داده است.

افسرپرونده پس از ثبت گزارش پزشکی کارل و اظهارات مردم و قربانی وی را به دادگاه منتقل کرد که طبق رای هیئت منصفه او به دلیل بیماری اش به 5 سال زندان Prison محکوم شد.

سکسومنیا چیست؟

سکسومنیا یا رابطه جنسی در خواب نوعی جرقه مغز در خواب محسوب می شود که به خاطر آن فرد در خواب و بدون هوشیاری اقدام به برقراری رابطه جنسی می کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شهردار دستگیر شد / دادستان بندر ماهشهر خبر داد

تصادف خونین جرثقیل با ‎هیئت عزاداری در سبزوار +فیلم

حمله تروریستی با میوه های حاوی سوزن

درگذشت آقای بازیگر معروف!

دعوای شدید یک زن و مرد در پرواز هواپیمایى ماهان / مسافران چه گفتند! + فیلم

وقتی مامور پلیس، خودرو را برای گرفتن سلفی متوقف کرد +عکس

انتقام ناجوانمردانه سمیرا از زنان / او انتقام مطلقه بودنش را می گرفت

تجاوز بیرحمانه مرد ایدزی به 2 دخترش! + عکس

خانم مجری در برنامه زنده تلویزیون خودکشی کرد! + فیلم

بوکسور معروف نامزدش را به خاطر دوشیزه نبودن تکه تکه کرد + عکس 16+

ناگفته های آناهیتا از همخوابی اجباری با مردان خارجی !

کدام اشتباه مخفیگاه قذافی را لو داد؟!

این عوامل به شما می گوید که مبتلا به بیماری قلبی هستید

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه تجاوز Rape پلیس Police متجاوز Rapist ضرب و شتم پزشکی زندان Prison خواب عکس آزار جنسی خاطره جنسی عکس فیلم ویدیو ها اتوبوس دختر قتل تهران زندگی حکم تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحی دوست افزود: بامداد امروز پنج شنبه ششم اردیبهشت از طریق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات غرق شدن یک زن در رودخانه بشار منطقه تل گاه جاده اصفهان گزارش شد. وی بیان کرد:بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید ازراش دنا به منطقه اعزام شدند و شروع به جست و جوی فرد غرق شده کردند و امدادگران پس از ساعت‌ها تلاش جسد بی جان او را پیدا کردند. مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه روز دوشنبه سوم ادیبهشت ماه هم یک مورد غرق شدگی کودک پنج ساله در مسیر رودخانه خرسان به بشار گزارش شد از شهروندان خواست تا هنگام حضور در نزدیکی سواحل نکات ایمنی را رعایت کنند. برای جلوگیری از خطر غرق شدگی باید از شنا در آب‌های غیرمجاز و ناشناخته پرهیز شود، و شنا و مهارت‌های گریز از خطرات آن فراگرفته شود. شهروندان باید از شوخی کردن در هنگام شنا جدا خودداری کنند و در هنگام مواجهه با فرد غرق شده ابتدا ایمنی خود در نظر گرفته شود و از افراد و نهادهای متخصص کمک گرفته شود.

دیگر خبرها

  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • با «کودک استرسی» چگونه برخورد کنیم؟
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش