Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@22:10:13 GMT

پست شهاب مرادی درمورد قتل طلبه مشهدی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۴۹۰۹

پست شهاب مرادی درمورد قتل طلبه مشهدی

فارس نوشت: حجت‌الاسلام شهاب مرادی از دادستان کل کشور و وزیر بهداشت درخواست کرد دستور ویژه‌ای برای بررسی حادثه مضروب شدن حجت‌الاسلام تولایی و مراحل درمانش صادر کنند.

حجت الاسلام شهاب مرادی کارشناس مذهبی و رئیس مرکز مشاوره زندگی بهتر در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت: خبر درگذشت حجت‌الاسلام تولایی که خبر مضروب شدنش را در اینستاگرام خوانده بودم، متعجب، متأثر و غمگینم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مصیبت را به خانواده محترم آن فقید سعید و جمیع بازماندگان گرامی‌اش خصوصا همسر محترم و فرزندان خردسال و نازنین این برادر عزیز مظلوم و صبور تسلیت می‌گویم و برای آنها صبر و اجر مسألت دارم.

وی ادامه داد: امیدوارم ضارب هرچه سریع‌تر شناسایی شود. معمولا در این نوع موارد قبل از همراهی با موج هیجانی فضای مجازی، شخصا از طرق ممکن و مقدور پیگیری‌هایی می‌کنم تا مبادا خلاف تقوی چیزی بگویم؛ در این حادثه تلخ هم بر اساس شرح حالی که از برخی مدیران ارشد شنیده‌ام با فروتنی و احترام از دادستان محترم کل کشور و وزیر محترم بهداشت درخواست می‌کنم دستور ویژه‌ای برای بررسی لحظه به لحظه این حادثه و به ویژه مراحل و روند درمان این عزیز صادر فرمایند.

عزیزان! گویی هر حادثه‌ای با صدای بلند به همه ما می‌گوید: «جامعه ما بیش از هر چیزی به کاهش خشم و ترویج مهربانی نیاز دارد» التماس دعا.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام مهدی نجم افزود: این دسته از داوطلبان می‌توانند پس از ثبت نام برای سطح مورد نظر با شرکت و موفقیت در آزمون و طی مراحل گزینش، در این حوزه‌ها پذیرش شوند.
وی گفت: ثبت نام حوزه علمیه خواهران، هر ساله به صورت اینترنتی و از طریق سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir و یا بصورت مراجعه حضوری به حوزه‌های علمیه خواهران  انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمون در سه سطح ۲  ، ۳ و ۴ برگزار میشود افزود: داوطلبان متقاضی پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۳ موظف هستند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت این مرکز ثبت نام خود را برای مدارس مورد نظر انجام دهند.
حجت الاسلام مهدی نجم افزود: در آزمون امسال داوطلبانی که دارای مقطع سیکل هستند بدون آزمون و با شرط معدل ۱۵ می‌توانند وارد حوزه‌های علمیه خواهران شوند.
آزمون حوزه‌های علمیه خواهران بصورتد همزمان ۳۱ تیرماه برگزار میشود.
در حال حاضر ۱۲۰۰ طلبه خواهر در ۱۲ مرکز علمیه خواهران مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)