Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان ایران در دومین بازی خود از سری رقابت‌های مقدماتی قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران به مصاف سنگاپور رفت و توانست این تیم را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد.

نگین زندی دقیقه ۱۰ و رقیه جلال نسب (۳ گل) دقایق ۱۲، ۲۱، ۳۰ گل‌های تیم ملی نوجوانان ایران را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم عباسی، هلیا پیل تن، هستی غلامی، زینب عباسپور، زهرا کیانی (محدثه زلفی - ۷۶)، زهرا معصومی (فاطمه صفا راستگو- ۵۰)، شقایق معتمدی، مهدیه محمدزاده، مریم سلیمان پور (سارا دیدار - ۶۵)، رقیه جلال نسب و نگین زندی بازیکنانی بودند که امروز در دیدار برابر سنگاپور به میدان رفتند.

اسامی تیم داوری در این دیدار به شرح زیر بود:
داور: هو هیون جونگ از کره جنوبی
کمک اول: کیم کیونگ مین از کره جنوبی
کمک دوم: هبا سعیده از فلسطین
داور چهارم: ربکا دورچو از استرالیا
نماینده مسابقه: ملیسا کینگ از استرالیا
ناظر داوری: ماریا پیداده از هند

گفتنی است، نمایندگان سفارت ایران در تاجیکستان به همراه خانواده شان امروز نیز در ورزشگاه حضور داشتند و بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با سنگاپور را از نزدیک تماشا کردند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!

به گزارش ورزش‌سه ، رقابت‌های لیگ برتر روز آینده با برگزاری هفت مسابقه دنبال خواهد شد و در یکی از مسابقات تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان استقلال خوزستان میزبانی خواهد کرد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار طلایی پوشان اصفهانی و آبی‌پوشان خوزستانی حسن اکرمی را انتخاب کرده است؛ این انتخابی است که با اعتراض باشگاه سپاهان مواجه شده و آنها با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دلیل مخالفت خود را با این تصمیم نیز اعلام کرده‌اند.

دلیل باشگاه سپاهان برای مخالفت با انتخاب حسن اکرمی به نظر می‌رسد به دیدار برگشت فصل گذشته تراکتور و سپاهان ارتباط داشته باشد که این داور طبق نظر کارشناسان دو صحنه مشکوک را برای طلایی پوشان اصفهانی پنالتی تشخیص نداد.

دیگر خبرها

  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد/ ظرف یک هفته گزارش دهید
  • دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد