Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان نخستین روز رقابت‌های گرندپری تکواندو ۲۰۱۸ چین‌تایپه، میرهاشم حسینی با شکست مقابل حریف کره‌ای به مدال نقره رسید.

به گزارش ایسنا، عصر امروز (چهارشنبه) در پایان نخستین روز رقابت‌های سومین‌ مرحله مسابقات گرندپری تکواندوی ۲۰۱۸ در چین‌تایپه، یک مدال نقره به نمایندگان ایران رسید. در مسابقات امروز سجاد مردانی، ابوالفظل یعقوبی و میرهاشم حسینی سه هوگوپوش ایران بودند که به مصاف رقبای خود رفتند و در پایان، حسینی به مدال نقره وزن ۶۸- کیلوگرم دست یافت و یعقوبی و مردانی با شکست مقابل حریفان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرهاشم حسینی، تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم ایران در مبارزه مرحله یک‌شانزدهم "ولادیمیر دالاکلیو" از بلغارستان را ۱۶ بر ۹ شکست داد و  در مرحله یک‌هشتم نیز توانست جواد آچاب، تکواندوکار صاحب نام بلژیکی را با نتیجه ۲۰ بر ۶ مغلوب کند. او در مبارزه مرحله یک‌چهارم نهایی نیز کریستین مسینیش از انگلیس را ۲۳ بر ۱۳ شکست داد و راهی مسابقه نیمه‌نهایی شد تا برنزش را قطعی کند. حسینی در این مرحله یو جن هوانگ از کشور میزبان را با حساب ۶ بر ۳ شکست داد و  راهی فینا شد. او در فینال  مقابل دای هون لی کره‌ای با حساب ۱۳ بر ۹ شکست خورد و تنها مدال ایران در روز نخست این مسابقات را به رنگ نقره کسب کرد.

همچنین ابوالفضل یعقوبی دومین هوگوپوش ایران در وزن ۶۸- کیلوگرم که در نخستین مبارزه خود سیدهارتها بات از کانادا را ۱۰ بر ۱ شکست داده بود، در مرحله یک‌هشتم نیز "لوره برسیس" از کرواسی را ۱۲ بر ۵ شکست داد و به یک‌چهارم نهایی رسید. یعقوبی در این‌ مرحله ادیوال پونتس، تکواندوکار برزیلی را پیش رو داشت که در وقت قانونی مبارزه به تساوی ۱۴ بر ۱۴ با او رضایت داد و در راند طلایی حریف برزیلی او موفق به کسب پیروزی شد. به این ترتیب یعقوبی دومین ملی‌پوش حذف شده ایران از گرندپری چین‌تایپه نام گرفت.

پیش از او نیز سجاد مردانی در نخستین مبارزه خود با حساب ۸ بر ۷ نتیجه را به حریف ترکیه‌ای واگذار کرد تا بار دیگر با دست خالی از گرندپری‌ها خداحافظی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی

در ادامه رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، نمایندگان ایران در تپانچه بادی میکس موفق به کسب مدال نقره شدند.

به گزازش ایسنا، در ادامه رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، امروز جمعه ۷ اردیبهشت، نمایندگان ایران در ماده تپانچه بادی میکس متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی موفق به کسب مدال نقره این رقابت ها شدند.

محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ثبت رکورد ۵۷۰ در جایگاه نخست قرار گرفتند و راهی مرحله فینال شدند و به مدال نقره این ماده دست یافتند.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

در این مسابقات ۱۲۵ ورزشکار  (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان حضور دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد