Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های استارت آپی است که سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها بپردازد.

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که به کمک آن می‌توانید دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید و لوازمی با قیمتی ارزان اما زیبا را برای محل کار و یا خانه خود بخرید؛ این سامانه فضایی را فراهم کرده است که در آن می‌توانید هر نوع چیدمان و طراحی را برای محل زندگی خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه خود را در کمتر از چند هفته زیبا کنید

طراحان این سامانه ابتدا محل زندگی یا کار شما را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و سپس مناسب‌ترین طرح را با توجه به معماری خانه شما انتخاب می‌کنند و به شما می‌گویند که به چه کالاهایی احتیاج دارید.

برای آنکه بتوانید به طراحان این سامانه متصل شوید ابتدا کافی است درخواست خود را وارد و سپس به کمک طراحان جلسات مختلفی را برگزار کنید و در کمتر از چند هفته خانه‌ای زیبا را تحویل بگیرید.

در این سامانه تمامی کالاهای اساسی یک خانه از دکوراسیون اتاق خواب گرفته تا طراحی آشپزخانه و فضای باز قرار دارد و شما می‌توانید یکی از آنها را انتخاب و به کمک آن خانه خود را مدرن کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری دانش بنیان مخترعین ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ «سید یحیی نوبخت» با اشاره به بازگشت واحدهای بخار و گازی نیروگاه طرشت به مدار تولید گفت: با اجرای فرآیند تعمیرات بازدید مسیر‌های داغ (HGPI)  به دستور مرکز کنترل واحد گازی پس از طی مراحل راه‌اندازی وارد مدار و به شبکه سراسری متصل شد.

مدیرعامل نیروگاه طرشت بیان کرد: از جمله اقدامات انجام شده برای راه‎‏‌اندازی واحد‌ها می‌توان به آبگیری برج‌خنک‌کننده پس از حصول اطمینان از بسته بودن مسیر‌های تخلیه، استارت چاه‌های آب‌خام و هماهنگی برای باز شدن مسیر جهت تصفیه‌خانه، استارت سیستم اسمزمعکوس و آبگیری مخازن آب پرمیت، تست تمام سیستم‌های کنترلی اتاق‌های فرمان نیروگاه‌بخار و تست‌های پیش‌راه‌اندازی BFP, FDF, IDF و سایر تجهیزات‌ کمکی و استارت بویلر‌ها اشاره کرد.

گزارش از جاسم ثمری خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • این خانه یک سرایدار است، همین قدر زیبا! (+تصاویر)
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا
  • طبیعت قم در اردیبهشت زیبا
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش