Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@19:08:19 GMT

هشدار انگلیس در مورد سفر به ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۶۹۹۵

هشدار انگلیس در مورد سفر به ایران

دولت انگلیس به شهروندانی که از تابعیت دوگانه ایرانی- انگلیسی برخوردارند هشدار داد که به جز در موارد ضروری، از سفر به ایران خودداری کنند!

به گزارش مهر به نقل از روزنامه اکسپرس، دولت انگلیس به شهروندان دوتابعیتی (ایرانی- انگلیسی) توصیه کرده است که حتی المقدور از سفر به ایران خودداری کنند؛ چرا که به گفته آنان «در صورت بازداشت این دسته از شهروندان دوتابعیتی، دولت انگلیس از توان و اختیارات محدودی برای حمایت از آنان برخوردار است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سخنگوی دفتر روابط خارجی دولت انگلیس با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این تصمیم توسط «جرمی هانت» وزیر خارجه انگلیس گرفته شده است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «شهروندان انگلیسی که از تابعیت ایران نیز برخوردارند، در صورت سفر به ایران با خطراتی مواجه می شوند؛ همانگونه که ما هرروزه بطور غم انگیزی شاهد آن هستیم!»

منبع: تابناک

کلیدواژه: انگلیس هشدار سفر به ایران شهروندان دو تابعیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان

ایسنا/هرمزگان نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس با ۳۰ غرفه امروز میزبان شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، نمایشگاه سلامت در ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک، کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه امروز هفتم اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲ جهت بازدید عموم مردم دایر است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان