Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک هیأت اسرائیلی امروز (پنجشنبه) راهی مسکو می‌شود تا نتایج تحقیقات تل‌آویو درخصوص سرنگونی جنگنده روس ایل - ۲۰ بر فراز آسمان سوریه را در اختیار مقامات روسی قرار دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسکای نیوز، ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد که این هیأت به ریاست ژنرال امیکام نورکین، فرمانده نیروی هوایی این رژیم امروز عازم مسکو خواهد شد تا درخصوص سرنگونی هواپیمای نظامی روسیه در آسمان سوریه به رایزنی بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک جنگنده روسی از نوع ایل-۲۰ بر فراز دریای مدیترانه در ۳۵ کیلومتری سواحل سوریه در مسیر بازگشت به پایگاه حمیمیم در استان اللاذقیه سرنگون شد.

همزمان با ناپدید شدن این هواپیما از صفحه رادارها چهار جنگنده‌ اسرائیلی از نوع اف ۱۶ حملاتی را به زیرساخت‌های سوریه در استان لاذقیه داشتند که با پاسخ سامانه‌های دفاع هوایی سوریه روبه‌رو شدند.

درهمین راستا، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که مسئولیت کامل سرنگونی این جنگنده روسی بر عهده اسرائیل است.

از سوی دیگر ارتش اسرائیل استفاده از جنگنده روسی را رد و در بیانیه‌ای اعلام کرد، زمانی که ارتش سوریه به سمت این جنگنده شلیک کردند جنگنده‌های اسرائیلی به حریم هوایی اراضی اشغالی برگشته بودند.

اسرائیل در ماه جاری میلادی ۲۰۰ حمله در ۱۸ ماه گذشته میلادی علیه اهدافی در سوریه انجام داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اسراييل شهر مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران

بازدید 7 الحاق جنگنده‌‎های سوخو 35 به ناوگان نیروی هوایی ایران به شدت باعث نگرانی اسرائیل و آمریکا شده است. شبکه کان اسرائیل در گزارشی به جزئیات معامله خرید جنگنده‌های سوخو 35 توسط ایران از روسیه و تاثیر آن بر رویارویی ایران و اسرائیل پرداخت. این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • اوکراین فقط شش ماه وقت دارد
  • دیلی‌تلگراف: اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه