Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@18:58:06 GMT

تنبیه عجیب دانش آموزان بخاطر استفاده از موبایل در کلاس! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۸۷۸۷

‍‍‍‍‍‍

رکنا: دو دانش آموز چینی که اقدام به استفاده از موبایل در سر کلاس درس کرده بودند توسط معلم خود بطرز عجیبی تنبیه شدند.

حجم ویدیو: 3.69M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06

استفاده از تلفن همراه در مدارس و دانشگاه ها در سر کلاس درس به یکی از معضلات امروزی تبدیل شده است که در واقع یک آفت جدی برای نظام آموزشی هر کشوری به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مدارس بسیاری از کشورها قوانینی وجود دارد که دانش آموز یا دانشجو را از آوردن تلفن همراه خود به کلاس درس منع می کند. مانند یکی از مدارس راهنمایی چین که ظاهرا دو دانش آموز پس از آوردن تلفن همراه به کلاس درس و استفاده از آن بطرز عجیبی مورد تنبیه قرار گرفتند. این دو دانش آموز در در مقابل معلم و همکلاسی های خود مجبور به شکستن تلفن های همراه خود شدند.

در ویدئویی که تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی چین شده است این دو دانش آموز را در حالی که تلاش می کنند موبایل خود را با کوبیدن به زمین بشکنند نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می شود هر دو دانش آموز در حالی که سعی دارند با پرتاب آهسته موبایل خود از این تنبیه فرار کنند مجبور به تکرار دوباره این عمل و کوبیدن آن به زمین با شدت بیشتر می شوند. این حادثه به تازگی در یکی از مدارس راهنمایی منطقه "یانگژو" در استان هونان چین رخ داد. پس از انتشار گسترده این ویدئو معلم این دو دانش آموز به خبرنگاران گفت که آوردن موبایل به مدرسه ممنوع است و این دانش آموزان پس از زیر پا گذاشتن قانون مدرسه بصورت اختیاری تصمیم به شکستن تلفن های همراه خود گرفتند.

گفتنی است؛ استفاده نادرست از تلفن های همراه به یک معضل در جامعه چین تبدیل شده است بطوری که موجب بروز حوادث ناگواری در این کشور با جمعیت میلیاردی می شود. در یکی از تازه ترین حوادث  یک کاربر تلفن همراه در این کشور که مشغول بازی با موبایل خود در خیابان بود با یک کامیون تصادف کرد و مجروح شد.چند هفته پیش نیز استفاده از تلفن همراه حین رانندگی منجر به جراحت شدید یک راننده اهل این کشور از ناحیه سینه شده بود. یک میله فلزی 4 متری حین بازی با تلفن همراه به بالای سمت چپ سینه این راننده فرو رفت و او را دچار جراحت شدید کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی پلیس مهربان راز پستی بلندی های زیر لباس دختر 4 ساله را فهمید + عکس

مرگ ناگهانی قاری مشهور قرآن هنگام تلاوت سوره "ملک" + فیلم و عکس

بلایی که دندانپزشک زن قلابی بر سر مرد 47 ساله آورد +عکس

مرگ دلخراش 4 عضوی یک خانواده در سرپل ذهاب

راننده تاکسی بی وجدان پس از تصادف وحشتناک با دو موتورسیکلت فرار کرد+تصویر

درگیری مسلحانه در یک پمپ بنزین + فیلم

شوهرم را لخت در کنار دوست صمیمی ام در اتاق خواب دیدم / روز تولد شوهرم بود!

تجاوز مرد شیطان صفت به دختر جوان در مقابل زنش + فیلم و عکس

3 پسر 17 ساله آخر شب با اسلحه سراغ دختر 18 ساله رفتند

مرگ مشکوک دختر جوان تهرانی در خانه پدری

رفتار بی رحمانه مادری با پسر بازیگوشش+ فیلم

بلای شوم بر سر پسر 4 ساله مشهدی در تاریکی جاده! / مرد فرار کرد

ماجرای جنجالی آموزش آرایش توسط سلبریتی مشهور در ایام عزاداری چیست؟ + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه دانش آموز دانش آموزان موبایل فیلم عجیب عکس ویدیو ها فیلم قتل پدر زن شیطان صفت تهران زندگی دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها

به گزارش قدس آنلاین، خبرگزاری قدس پرس با اعلام این خبر و انتشار تصاویری از دانش آموزان ابتدایی که در درون چادرها دروس خود را فرا می گیرند، نوشت: پس از گذشت هفت ماه از حملات مداوم رژیم اشغالگر اسرائیل علیه ساکنان نوار غزه با ابتکار جوانان شهر دیر البلح، دانش آموزان مقطع ابتدایی در زیر چادرها فصل تحصیلی خود را از سرگرفتند.

بر اساس این گزارش، دانش آموزان ابتدایی شهر دیرالبلح در زیر چادرهایی که به عنوان کلاس درس توسط گروهی از جوانان این شهر برپا شده است، درس می خوانند و فعالیت های آموزشی خود را دنبال می کنند.

پیشتر کارشناسان سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرده بودند که ۸۰ درصد مدارس نوار غزه بر اثر تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به این منطقه تخریب شده‌ است.

آنها در بیانیه‌ای اعلام کرده بودند که تخریب بیش از ۸۰ درصد مدارس غزه، پرسش‌هایی را در رابطه با نابودی عمدی مراکز آموزشی به منظور تخریب و نابودی همه جانبه سیستم آموزشی در فلسطین مطرح می‌کند.

این کارشناسان افزودند: تداوم حملات ظالمانه به زیرساخت‌های آموزشی نوار غزه تأثیر مخربی در درازمدت بر حقوق اولیه ساکنان این منطقه برای یادگیری دارد و نسلی از فلسطینی‌ها را در آینده از آموزش محروم می‌کند.

بر اساس این بیانیه، از آغاز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه، بیش از پنج هزار و ۴۷۹ دانش آموز، ۲۶۱ معلم و ۹۵ استاد دانشگاه شهید و بیش از هفت هزار و ۸۱۹ دانش آموز و ۷۵۶ معلم زخمی شده‌اند.

وزارت آموزش و پرورش فلسطین نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرده بود که ۲۸۶ مدرسه دولتی و ۶۵ مدرسه وابسته به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطین (آنروا) در نوار غزه، بمباران و تخریب شده اند که ۱۱۱ مورد از آنها دچار خسارت شدید شده‌اند و ۴۰ مدرسه نیز در کرانه باختری مورد حمله نظامیان اشغالگر و تخریب واقع شده است. همچنین از ۱۳۳ مدرسه دولتی نیز به عنوان سرپناه برای آوارگان نوار غزه استفاده شده است.

براساس گزارش این وزارتخانه، ۶۲۰ هزار دانش‌آموز فلسطینی در نوار غزه، همچنان از حضور در مدارس از ابتدای تجاوز به نوار غزه محروم هستند. این در حالی است که اکثر دانش آموزان با شرایط بهداشتی و روحی بسیار ناگواری مواجه هستند.

این خبر در حالی منتشر می شود که جنگ علیه نوار غزه تاکنون به شهادت ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و زخمی شدن ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر منجر شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند