Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع هلندی از شروع خوب تیمش در فصل جدید رضایت دارد.

طرفداری- ویرجیل فن دایک، مدافع باشگاه لیورپول می داند که شرایط تیمش در حال حاضر بسیار خوب است و اعتقاد دارد که جام ها با سخت کوشی به دست خواهند آمد.

به نقل از اسکای اسپورتس، مدافع قرمزها در این خصوص گفت:

شما می دانید، اکنون واقعا حضور در لیورپول بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می خواهید در بازی های بزرگ حضور داشته باشید. در واقع می خواهید در بالاترین سطح باشید و از فوتبال لذت ببرید. من خواهان بردن چنین بازی هایی هستم. می خواهم به همراه بقیه بازیکنان تیم در اینجا خاطراتی ایجاد کنیم و تاریخ سازی کنیم. شما باید جاه طلب باشید و با وجود باشگاهی مانند لیورپول و تاریخش و همچنین اطراف حول باشگاه، ما می خواهیم برای بردن هر چیزی تلاش کنیم. می دانیم که این کاری سخت خواهد بود ولی ما تلاشمان را خواهیم کرد.

وی تصریح کرد:

اگر شما در زمین به خودتان باور و ایمان نداشته باشید، بهتر است در خانه بمانید. شما باید به خودتان و همه تیم باور داشته باشید و فکر می کنم این اعتقاد در همه بازیکنان لیورپول وجود دارد. اگر شما به تیم ما نگاه کنید، حتی بازیکنانی که روی نیمکت هستند نیز پتانسیل و کیفیت بالایی دارند و این نشان دهنده چیزهای زیادی در مورد تیم ماست. در نهایت باید گفت کار سختی پیش رو داریم. ابتدا باید مطمئن شویم همه به یکدیگر کمک می کنند و فکر می کنم این مسئله از پیش فصل در تیم وجود دارد.

مدافع هلندی افزود:

امیدوارم به همین روند ادامه دهیم. ما شروع خوبی داشته ایم. قطعا روزهایی وجود خواهند داشت که ما نتیجه نگیریم ولی همه چیز در مورد واکنش نشان دادن است و من دیگر نگران بقیه مسائل نیستم. ما نیاز نداریم که هرچیزی را فرض کنیم. تنها باید با فروتنی به سخت کوشی ادامه دهیم. می خواهیم مانند فصل گذشته در همه رقابت ها بجنگیم و می خواستیم که شروعمان خوب باشد و این کار را انجام دادیم. هیچ چیز تا کنون نبرده ایم و برای بردن چیزی، باید هر هفته به همین روند ادامه دهیم و با وجود رقابت های اروپایی باید هر سه روز به همین شکل باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر، امین اسماعیل‌نژاد، قطر پاسور تیم ملی والیبال در مورد تمرینات تیم ملی والیبال و شانس ایران برای کسب سهمیه المیپک گفت: هر سال تجربه بازیکنان بیشتر می‌شود تمام تلاش ما این است که بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم. مربی تیم ملی نیز شناخت خوبی از بازیکنان و اطلاعات روز والیبال دنیا دارد. همه ما برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم و همه با انگیزه بالایی آمدیم.

وی با اشاره به برنامه تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال گفت: هفته اول با رقیبان اصلی بازی داریم و هر کسی از هفته اول بتواند امتیازات لازم را بگیرد به هفته‌های بعد و کسب سهمیه امید بیشتری خواهد داشت.

پاسور تیم ملی والیبال در پایان در واکنش به نبود برخی از بازیکنان در تیم ملی عنوان کرد: هر بازیکنی زندگی شخصی و دلایل خودش را دارد که نیاید. همه آنها دوستان ما هستند ولی نتوانستند بیایند من هم تلاش می‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم.

اسماعیل نژاد در مورد ادامه همکاری با تیم ورونا ایتالیا گفت: می‌خواهم سورپرایز کنم. تیمم تغییر می‌کند.

کد خبر 6099418

دیگر خبرها

  • اگر صبور باشید داروین هم سوارز می‌شود!‏
  • اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها
  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • گرام سونس: می‌ترسم ویرجیل فن دایک به رئال مادرید برود!
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد