Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@03:16:03 GMT

پوتین تک تیرانداز شد!+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۸۹۲۳

‍‍‍‍‍‍

رکنا: لحظاتی از تیراندازی رئیس جمهور روسیه با یک سلاح جدید ساخت این کشور را تماشا می کنید.

حجم ویدیو: 1.96M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

در این فیلم پوتین یک تک تیرانداز جدید کلاشینکف ساخت کشور روسیه را در دست دارد و در کارخانه سازنده این سلاح مشغول آزمایش آن است.بد نیست بدانید هدفی که پوتین به آن تیراندازی می کرد در 600 متری او قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناگفته نماند که این سلاح با عنوان SVCh-308 اسلحه ای نیمه اتوماتیک بوده که نخستین بار در سال 2017 از آن رونمایی به عمل آمد.در ادامه لحظاتی از تیراندازی آقای رئیس جمهور با این اسلحه را مشاهده می کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی پلیس مهربان راز پستی بلندی های زیر لباس دختر 4 ساله را فهمید + عکس

مرگ ناگهانی قاری مشهور قرآن هنگام تلاوت سوره "ملک" + فیلم و عکس

بلایی که دندانپزشک زن قلابی بر سر مرد 47 ساله آورد +عکس

مرگ دلخراش 4 عضوی یک خانواده در سرپل ذهاب

راننده تاکسی بی وجدان پس از تصادف وحشتناک با دو موتورسیکلت فرار کرد+تصویر

درگیری مسلحانه در یک پمپ بنزین + فیلم

شوهرم را لخت در کنار دوست صمیمی ام در اتاق خواب دیدم / روز تولد شوهرم بود!

تجاوز مرد شیطان صفت به دختر جوان در مقابل زنش + فیلم و عکس

3 پسر 17 ساله آخر شب با اسلحه سراغ دختر 18 ساله رفتند

مرگ مشکوک دختر جوان تهرانی در خانه پدری

رفتار بی رحمانه مادری با پسر بازیگوشش+ فیلم

بلای شوم بر سر پسر 4 ساله مشهدی در تاریکی جاده! / مرد فرار کرد

ماجرای جنجالی آموزش آرایش توسط سلبریتی مشهور در ایام عزاداری چیست؟ + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه تیراندازی رئیس جمهور روسیه فیلم پوتین عکس ویدیو ها فیلم پدر قتل زن شیطان صفت زندگی تهران دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته تصویری از دختر بچه ۱۱ ساله مبتلا به اتیسم در شبکه‌های مجازی منتشر شد، در این تصویر عنوان شده بود که دیانا روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۱۲ ظهر حوالی خیابان ۲۴ متری اول اصفهان گم شده است.

کاربران زیادی برای پیدا شدن این دختر بچه در فضای مجازی تلاش کردند. اما امروز سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از قتل این دختر خبر داد و گفت: در بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که مادر این دختر وی را به قتل رسانده است.

وی گفت: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد، لذا دستگیر و طی بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت:
در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کرده، سپس جنازه او را آتش زده و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی اش را اعلام کردم.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد.

وی افزود: قاتل به همراه پرونده متشکله، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6090901

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی/ تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • رسم غلط تیراندازی در عروسی عنبرآبادی‌ها دو قربانی برجای گذاشت