Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزن اول المپیکی کشورمان با شکست مقابل نماینده کره‌جنوبی از دور مسابقات تکواندو گرندپری کنار رفت. ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ ورزشی رزمی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم  از سومین مرحله مسابقات تکواندو گرندپری از صبح امروز (پنجشنبه) در " تائویوان" چین تایپه آغاز شد و آرمین هاد‌ی‌پور تنها نماینده کشورمان با شکست در مرحله یک ‌هشتم نهایی از دور مسابقات حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده وزن اول المپیکی کشورمان(58-) در رقابت‌های امروز، ابتدا با نتیجه 17 بر 11 از سد "آنتونیو فلسا" از ایتالیا گذشت اما در ادامه با شکست 12 بر 7 مقابل " جون جانگ" از کره‌جنوبی از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین روز گذشته میرهاشم حسینی با شکست در دیدار نهایی به مدال نقره دست یافت و ابوالفضل یعقوبی و سجاد مردانی نیز با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند. فردا(جمعه) و در روز پایانی مرحله سوم مسابقات گرندپری مهدی خدابخشی تنها نماینده باقی‌مانده کشورمان به مبارزه خواهد پرداخت. 

هدایت ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقات بر عهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به غنوان مربی است. 

مرحله سوم مسابقات گرندپری در چین تایپه به مدت سه روز برگزار خواهد شد و  نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز و پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ 

R1434/P35350/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان «جام صفوی» تحت عنوان گرامیداشت «رحیم علی آبادی» کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.
این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.
در این رقابت‌های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

دیگر خبرها

  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی