Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی خدابخشی به مصاف حریفی از اردن خواهد رفت.

طرفداری- مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2018 در 4 وزن المپیکی مردان و زنان از روز گذشته چهارشنبه – 28 شهریورماه در تائویوان چین تایپه آغاز و فردا جمعه – 30 شهریورماه به پایان می‌رسد.

به گزارش فارس، فردا و در روز پایانی نیز رقابت‌های اوزان 80- کیلوگرم مردان برگزار می‌شود که مهدی خدابخشی به عنوان آخرین نماینده ایران می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله مقدماتی از ساعت 06:30 تا 09:30 و 10:30 تا 13 (به وقت تهران) و رقابت‌‌های نیمه نهایی و فینال از ساعت 14:30 تا 15 پیگیری خواهد شد.

مراسم قرعه‌کشی وزن 80- کیلوگرم انجام و برهمین اساس مهدی خدابخشی در اولین دیدار به مصاف صالح الشراباتی از اردن دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی 2018 و نقره قهرمانی آسیا 2018 می‌رود و در صورت برتری با برنده دیدار پرتغال و کره‌جنوبی مبارزه می‌کند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

این رقابت ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می گیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد